کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بخشدار مرکزی سامان:

توفيق الهي در سايه خدمت به خانواده شهدا است

1 مهر 1393 ساعت 11:40

مسئولان شهرستان سامان با خانواده شهداي شهرستان سامان ديدار کردند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، مجيد جلالي پور بخشدار مرکزي شهرستان سامان، خانواده هاي معظم شهدا ء را سرمايه هاي ارزشمندي براي جامعه و خدمت به آنان را توفيق الهي دانست و اظهار اميدواري کرد که مسئولان خادمان خوبي براي مردم شهيد پرور باشند.

وي با اشاره به وضعيت موجود در برخي از کشورهاي منطقه خاورميانه، افزود: بی‎شک امنيت، آرامش، پيشرفت و توسعه کشور مديون رشادت‌ها، ايثارگري‌ها و فداکاري‌هاي شهداي والا مقام انقلاب اسلامي است.

جلالي پور با بيان اينکه ديدار با خانواده‌هاي معظم شهدا مايع افتخار و مباهات است، تأکيد کرد: مسئولان و مردم بايد ياد و خاطره شهدا که جان خويش را بدون هيچ چشم داشتي تقديم به انقلاب اسلامي و کشور عزيزمان کردند را زنده نگه دارند.

بخشدار مرکزي سامان افزود: رشادت‌هاي رزمندگان، جانبازان و شهداي ما در هشت سال جنگ تحميلي امنيت امروز ايران اسلامي را رقم زد لذا ما به عنوان يک تکليف و وظيفه اصلي به خدمت خانواده هاي شهدا و ايثارگران رسيديم تا بتوانيم به آن‌ها اداي دين کنيم.

جلالی‌پور خاطرنشان کرد: اميدواريم با ادامه راه و آرمان‌هاي شهدا، گوشه کوچکي از ايثارگري‌ها و جانفشاني‌هاي شهدا و جانبازان عزيز و خانواده‌هاي بزرگوارشان را جبران کرده و در جهت توسعه و پيشرفت ايران اسلامي گام برداريم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 17807

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/17807/توفيق-الهي-سايه-خدمت-خانواده-شهدا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir