کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) خبر داد

اجرای 561 ویزه برنامه دفاع مقدس در استان/ عملیات والفجر 4 در شهرکرد بازسازی می‎شود

29 شهريور 1393 ساعت 14:06

561 ویژه برنامه دفاع مقدس در استان اجرا می‏‌شود که از این تعداد، 458 برنامه درون سازمانی و 102 برنامه برون سازمانی است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، سردار رضا محمدسلیمانی، فرمانده سپاه استان در نشست خبری خود با خبرنگاران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در جنگ تحمیلی ما به باورهای واقعی و تحول روحی و معنوی رسیدیم و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری جنگ برای ما یک گنج بود.

وی بر ضرورت تشریح همه زوایای هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: ما باید بکوشیم تا با بسترسازی لازم ارزش‌ها و باروهای عمیق این دوران را به ویژه به سل جوان منتقل کنیم.

سردار محمدسلیمانی از اجرای 561 برنامه ویژه دفاع مقدس در استان خبر داد و افزود: از این تعداد 458 برنامه درون سازمانی و 102 برنامه برون سازمانی است.

فرمانده سپاه استان ادامه داد: رژه نیروهای مسلح که یکی از مهمترین برنامه‌های این هفته است و  50 گردان در این رژه شرکت دارند و از ساعت 8 صبح در محل چهارراه استانداری اجرا می‎شود.

محمدسلیمانی، نمایشگاه بزرگ مطلع عشق را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته دفاع مقدس اعلام کرد و گفت: در این نمایشگاه عملیات والفجر 4 بازسازی می‌‏شود.

وی ادامه داد: همچنین در نمایشگاه مطلع عشق سلاح های جدید و مدرن، سبک زندگی دینی، جنگ نرم و سرد به شکل ماکت‌هایی به نمایشگاه گذاشته می‏‌شود.

فرمانده سپاه استان با بیان اینکه 60 غرفه در این نمایشگاه برپا می‎شود، افزد: این نمایشگاه به دو قسمت تقسیم شده که یک بخش آن مربوط به امور سخت‎افزاری از جمله نمایش سلاح‌ها، موشک‎ها است و بخش نرم‎افزاری آن نیز شامل دجال‌واره، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، سبک زندگی دینی و بررسی نقش قومیت‌ها در دفاع مقدس است.

سردار محمدسلیمانی، انقلاب اسلامی را منشا حرکت‌های ضداستکباری جهان دانست و تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و به دنبال آن هشت سال دفاع مقدس به همه ملت‌های جهان نشان داد که می‎توان در برابر مستکبران ایستاد و پیروز شد و ایران اسلامی امروز به الگوی والایی برای ملت‌های آزادی‌خواه جهان تبدیل شده است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 17731

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/17731/اجرای-561-ویزه-برنامه-دفاع-مقدس-استان-عملیات-والفجر-4-شهرکرد-بازسازی-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir