کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطیب جمعه شهر بروجن:

علم و فناوري،اقتصاد مقاومتي و فرهنگ سه عنصر پيشرفت و تعالي کشور

29 شهريور 1393 ساعت 8:16

علم و فناوري، اقتصاد مقاومتي و فرهنگ سه عنصر پيشرفت و تعالي کشور مي باشند که لازم است با توجه به شروع فصل علم و تحصيل در کشور توجۀ ويژه اي به اين مهم شود.


به گزارش جهانبین به نقل از کلار،حجت الاسلام غلامعلي حسين نژاديان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقواي الهي اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس نمادي از غيرت، جوانمردي، مقاومت و فداکاري ملتي است که بدون پشتوانۀ هيچگونه قدرتي توانست با اهداء خون فرزندانش، با سربلندي و بدون حمايت خارجي پيروزمندانه مقاومت کند و پرچم اسلام ناب محمدي را بار ديگر برافراشته کند.

وي افزود: امروز مقاومت و ايستادگي مظلومان جهان در منطقه و کشورهاي اسلامي الگوگرفته شده از مردم قهرمان و غيور ملت ايران است که با دست خالي در برابر نظام هاي وابسته به غرب و استکبار ايستادگي مي کنند.

حسين نژاديان، اثبات برخورداري ملت ايران از قدرت غيبي، تقويت روحيۀ جهاد و ايثار، معرفي اسلام به دنيا، اتکا به توان داخلي و تبديل ايران به قدرتمندترين کشور منطقه را از مهم ترين دستاوردهاي هشت سال دفاع مقدس برشمرد و گفت: حفظ اين ميراث و دستاوردها و انتقال آنها به نسل هاي آينده نياز و تکليف امروز جامعۀ ما مي باشد.

خطيب جمعۀ شهر بروجن با اشاره به آغاز مهر و بازگشايي مدارس، تلاش مسئولان، مديران و اولياي دانش آموزان، طلاب و دانشجويان به منظور ايجاد محيطي امن و شاداب جهت کسب علم در کشور را خواستار شد.

وي در بخشي ديگراز خطبه ها تاکيد کرد: محيط هاي آموزشي کشور نبايد محل تاخت و تازهاي سياسي قرار گيرد.

حجت الاسلام حسين نژاديان بيان کرد: علم و فناوري، اقتصاد مقاومتي و فرهنگ سه عنصر پيشرفت و تعالي کشور مي باشند که لازم است با توجه به شروع فصل علم و تحصيل در کشور توجۀ ويژه اي به اين مهم شود.

انتهاي پيام/


کد مطلب: 17714

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/17714/علم-فناوري-اقتصاد-مقاومتي-فرهنگ-سه-عنصر-پيشرفت-تعالي-کشور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir