کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع):

مسئولان به شایستگی وظایف خود را در جنگ نرم انجام ندادند

29 مرداد 1393 ساعت 9:40

سردار رضا محمد سلیمانی در نشست آموزشی و توجیهی مدیر مسئولان قرارگاه های فضای مجازی بصیرت استانها و اقشار سازمان بسیج گفت: مسئولان به شایستگی وظایف خود را در جنگ نرم انجام ندادند.


به گزارش جهان بین نیوز، سردار رضا محمد سلیمانی در نشست آموزشی و توجیهی مدیر مسئولان قرارگاه های فضای مجازی بصیرت استان‌ها و اقشار سازمان بسیج گفت: مسئولان به شایستگی وظایف خود را در جنگ نرم انجام ندادند.

وی در این همایش گفت: جهان از انقلاب اسلامی ما، صدای آزادی و آزادمردی را دریافت می‌کند.

محمدسلیمانی افزود: منویات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از مظلومان در هرکجای جهان به واقعیت تبدیل شده و مشاهده می‎شود که علنا رهبری انقلاب حمایت ایران از مقاومت را اعلام کردند.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به حمله اسرائیل به غزه، گفت: اسرائیل با تجاوز خود به غزه باعث شد که فلسطین در کانون توجه دنیا قرار بگیرد و جهانی بودن مسئله فلسطین که از اهداف امام (ره) و انقلاب بود محقق شد.

محمدسلیمانی ادامه داد: این اقدام خبیثانه رژیم صهیوونیستی همچنین باعث شد قدرت و توان گروه‌های مقاومت درون زا شود و اتکای داخلی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه مقاومت به توانایی تولید قدرت دست پیدا کرده است، اظهار کرد: در جنگ اخیر غزه، اسرائیل به دنبال از بین بردن ذخیره موشکی غزه بود و طبق گفته حماس تاکنون ۱۰ درصد این توانایی آشکار شده است.

وی با بیان اینکه آغاز فروپاشی اسرائیل با حمله اخیر به غزه رقم خورده است، افزود: شکست ارتش پرادعای اسرائیل در حمله زمینی به غزه بار دیگر این رژیم جعلی را در پیشبرد اهداف شوم خود ناکام کرد.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 17092

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/17092/مسئولان-شایستگی-وظایف-خود-جنگ-نرم-انجام-ندادند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir