کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در راهپیمایی روز جهانی قدس عزم راسخ خود را در حمایت از خط مقاومت اعلام می‌داریم

2 مرداد 1393 ساعت 9:11

آموزش و پرورش شهرستان اردل همزمان با فرا رسیدن روز قدس با صدور بیانیه‌ای خواستار حضور گسترده ی همکاران و دانش آموزان در راهپیمایی روز جهانی قدس شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه در این بیانیه آمده است: رژیم وحشی صهیونیستی این بار نیز در ماه مبارک رمضان با سوء استفاده از شرایط حاکم بر منطقه و با حمایت قدرت های استکباری، فجیع ترین و دل خراشترین جنایات را علیه مردم روزه دار و بی دفاع غزه انجام می دهد و صدها نفر انسان بی گناه که بسیاری از آنها زنان و کودکان هستند را کشته و یا مجروح می نماید. و بطور وحشیانه خانه و کاشانه مردم و حتی مساجد را بمب باران و تخریب می کند.

حقیقت این است که جنایات رژیم آدمکش صهیونیستی در فلسطین و خصوصاً در غزه و جنایات تروریست های اجیر شده در عراق و سوریه، همگی مجموعه ای به هم پیوسته از مکر و توطئه دشمنان قسم خورده اسلام به سرکردگی آمریکای جنایت کار است که به خیال خام خود می خواهند ملت های مسلمان را تسلیم خواسته های نامشروع و شیطانی خود نمایند و خط مقاومت را که رمز پیروزی امت اسلام بر شیاطین است بشکنند .

زهی خیال باطل که مکر خدا بالاترین مکرهاست و ملت های مسلمان به یاری پروردگار و در سایه هوشیاری و بیداری اسلامی، تمام این توطئه ها را خنثی و از این مصائب و مشکلات فرصتی برای قوی تر شدن خواهند ساخت و هر روز عرصه را بر سردمداران استکبار و رژیم صهیونیستی خود تنگ تر خواهند نمود.

کارکنان و دانش آموزان شهرستان اردل چون همیشه در کنار مردم مظلوم و مقاوم غزه و سایر سرزمین های اسلامی از جمله عراق و سوریه خواهند بود و با محکوم کردن جنایت جنایتکاران توسط صهیونیست ها یا تروریست های داعشی و امثال آن، همه مسلمانان را به هوشیاری و استقامت هر چه بیشتر در برابر این مسائل فرا می خوانند و انشاء الله با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، عزم راسخ خود را در دفاع از اسلام و خط مقاومت تا پیروزی نهایی بر شیاطین اعلام خواهند داشت.

انتهای پیام/


کد مطلب: 16386

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16386/راهپیمایی-روز-جهانی-قدس-عزم-راسخ-خود-حمایت-خط-مقاومت-اعلام-می-داریم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir