کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بی حجابی بی حرمتی به خون شهیدان است

3 ارديبهشت 1393 ساعت 14:12

مادر شهید شعبانعلی ابراهیمی گفت: چیزی که امروز مرا بیش از هر چیز و حتی بیشتر از شهادت فرزندم عذاب می دهد عدم توجه برخی از بانوان به حجاب و عفاف است.


به گزارش جهانبین نیوز، آسیه بگم موسوی مادر شهید شعبانعلی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار بام ایران خبر در خصوص فرزند شهیدش گفت: شعبانعلی ۲۱ سالش بود که در عملیات کربلای ۵ در سال ۱۳۶۶ شهید شد.

وی افزود: پسرم تازه دو هفته ازدواج کرده بود که به جبهه رفت ۹ ماه در جبهه حضور داشت تا اینکه بالاخره به سعادت حقیقی یعنی شهادت نائل آمد.

خانم موسوی اخلاص را ویژگی خاص شهید ابراهیمی عنوان کرد و بیان داشت: ایشان بر روی حجاب خواهران و بانوان خانواده تاکید زیادی داشتند و همیشه با خوشرویی خواهران کوچک خود را به حجاب ترغیب می کرد.

مادر شهید افزود: فرزندم در هر حالی دائم الوضو بود و به آموزش و علم آموزی تاکید ویژه ای داشت.

وی گفت: در هر مشکل و سختی به شهید متوسل می شوم و هنوز احساس می کنم چشمانش با من حرف می زنند و به من نگاه می کند.

مادر شهید با اشاره به وصیت شهدا به پیروی از ولایت و رعایت حجاب بیان داشت: در درجه اول ما خانواده شهدا وظیفه سنگین تری در قبال انقلاب و نظام داریم و شهدا الگوهای جامعه اند پس باید حرمت آنان را حفظ کنیم.

وی با انتقاد از بی توجهی به پوشش و حجاب در بین برخی از مردم گفت: چیزی که امروز مرا بیش از هر زمانی و حتی بیشتر از شهادت فرزندم عذابم می دهد عدم توجه برخی از بانوان به حجاب و عفاف است و بی حجابی را بی حرمتی به خون شهیدان می دانم.

این مادر شهید با اشاره به سخن امام خمینی(ره) که از دامن زن مرد به معراج می رود تصریح کرد: زنان و مادران مدیران جامعه اند و بهترین کسی که می تواند در خانواده جلوی تهاجمات دشمنان را بگیرد مادران اند که باید با تربیت علمی فرهنگی و معنوی فرزندان خود جامعه را بسازند.

وی تاکید کرد: باز هم حاضرم فرزندانم را در راه اسلام و انقلاب فدا کنم به شرط اینکه قدر خون شهدا را بدانیم و زیر پرجم قرآن و اهل بیت راه شهدا را ادامه دهیم.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 13990

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/13990/بی-حجابی-حرمتی-خون-شهیدان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir