کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مجید جلیل:

مردم چهارمحال و بختیاری خواهان عدالت‎محوری در کشور هستند/ ضرورت پیگیری مطالبات مردم استان قبل از استیضاح وزیر نیرو

28 فروردين 1393 ساعت 13:01

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این استان در حوزه آب مورد بی‎عدالتی قرار گرفته است،گفت:انتظار ما این است که تا قبل از استیضاح وزیر نیرو مسئولان به مطالبات به حق و حقوق قانونی مردم استان رسیدگی کنند.


به گزارش جهانبین نیوز، مجید جلیل ظهر امروز در تجمع اعتراض‌آمیز مردم استان برای دفاع از حقوق خود در حوزه آب اظهار کرد: از حضور هوشمندانه و مطابق با قانون مردم استان در این تجمع تقدیر و تشکر می‎کنم.

وی با بیان اینکه عدالت‎طلبی در ذات اسلام است، افزود: عدالت‌خواهی و ظلم‎ستیزی و زیربار حرف زور نرفتن در شرع مقدس به نحو جدی مورد تاکید قرار گرفته است و ما بر اساس این آموزه اسلامی در راستای احقاق حقوق خود تلاش می‌کنیم.

جلیل تصریح کرد: ما اعتقاد داریم که در رابطه با انتقال آب بین حوضه‌ای، استان ما مورد ظلم و بی‎عدالتی قرار گرفته‌ و همین امر اقتضا می‎کند تا ساکت ننشسته و صدای خود را به گوش مسئولان کشور برسانیم و خواهان گسترش عدالت باشیم.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انتظار ما این است که تا قبل از استیضاح وزیر نیرو مسئولان به مطالبات به حق و حقوق قانونی مردم استان رسیدگی کنند.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 13831

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/13831/مردم-چهارمحال-بختیاری-خواهان-عدالت-محوری-کشور-هستند-ضرورت-پیگیری-مطالبات-استان-قبل-استیضاح-وزیر-نیرو

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir