کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روز پنجشنبه انجام می‎گیرد

راهپیمایی بزرگ مردم چهارمحال و بختیاری برای دفاع از حقوق آبی خود

24 فروردين 1393 ساعت 9:54

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم چهارمحال و بختیاری برای دفاع از حقوق آب خود روز پنجشنبه در شهرکرد راهپیمایی می‎کنند.


امیرعباس سلطانی در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: مسئله آب به یکی از مهمترین مسائل و مشکلات استان تبدیل شده و ما از هر ابزار قانونی و منطقی برای احقاق حقوق مردم استان بهره‌ می‌گیریم.

وی با اشاره به تناقض‌گویی‌های وزیر نیرو در رابطه با موضوع آب، تصریح کرد: وزیر نیرو با این دوگانه‌گویی‌ها نشان داد که یک انسان فاقد اراده و تصمیم‌گیری مستقل است و از این رو اظهارات اخیر وی در رابطه با پروژه‌های انتقال آب برای ما از ارزش و اهمیتی ندارد.

سلطانی از راهپیمایی بزرگ مردم استان برای دفاع از حقوق آب استان خبر داد و افزود: این راهپیمایی روز پنجشنبه در مرکز استان برگزار می‏‌شود و جا دارد مردم با حضور گسترده و پرشور خود در این راهپیمایی از مداخله دیگران در امور آب استان جلوگیری کنند.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی از استیضاح وزیر نیرو خبر داد و گفت: ما اجازه نمی‎دهیم که مردم استان مظلوم واقع شوند و حقوق آن‌ها ضایع شود و با وحدت و همدلی لازم جلوی زیاده‌خواهی‌های استان همجوار را می‌گیریم.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 13716

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/13716/راهپیمایی-بزرگ-مردم-چهارمحال-بختیاری-دفاع-حقوق-آبی-خود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir