کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در کنگره ملي سرداران و ۲۴۳۶ شهيد استان چهارمحال و بختياري :

استحکام پايه هاي اسلام از دستاوردهاي مهم کنگره ملي شهدا است

15 مهر 1394 ساعت 13:49

حجت الاسلام نکونام کنگره ملي سرداران و ۲۴۳۶ شهيد استان عنوان کرد: استحکام پايه هاي اسلام و برافراشته شدن پرچم اسلام از دستاوردهاي کنگره ملي شهدا است.


به گزارش جهان بین نیوز به نقل از مشکات برين؛ حجت الاسلام محمدعلي نکونام امروز در افتتاحيه کنگره ملي سرداران و ۲۴۳۶ شهيد استان در مصلي امام خميني(ره) شهرکرد اظهار کرد: ملت ايران با تاسي از شهدا به جهانيان اعلام مي کنند که زيربار ذلت، کفر و نفاق دشمن نمي رود و در برابر انحراف و توطئه بيگانگان ايستادگي مي کند.

وي افزود: مردم با حضور خود در يادواره و کنگره ملي شهدا به جهانيان اعلام مي کنند که منتظر و ولايت مدار منجي علم بشريت بوده و با برافراشتن پرچم عدل الهي سازنده يک جامعه براساس مکتب انتظار هستند.

حجت الاسلام نکونام ادامه داد: استحکام پايه هاي اسلام، برافراشتن پرچم عدل الهي و تفکر ناب اسلامي در جهان از دستاوردهاي برگزاري يادواره ها و کنگره شهداست.

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري تصريح کرد: ملت ايران با تاسي از شهدا به جهانيان اعلام مي کنند که زيربار ذلت، کفر و نفاق دشمن نمي رود و در برابر انحراف و توطئه بيگانگان ايستادگي مي کند.

وي ادامه داد: در اين کنگره نيامده ايم تا از خودمان تعريف کنيم بلکه آمده ايم تا روحيه شهادت طلبي ، فکر و عمل شهدا رادر خودمان مثل درخت بکاريم و از آن ميوه اسلام را برداشت کنيم.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به دستاوردهاي کنگره ملي شهدا بيان کرد: استحکام پايه هاي اسلام و برافراشته شدن پرچم اسلام از دستاوردهاي اين کنگره است.

وي گفت: ما آمده ايم تا براي هميشه به آمريکا نه بگوييم و مانند شهدا هر چه داريم تقديم کنيم و ثابت کنيم زير بار استکبار، انحراف و توطئه گري نمي رويم .

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري افزود: در اين کنگره آمده ايم تا چراغ فضائل هميشه روشن بماند و نگذاريم حتي يک فضيلت ديني در جامعه رنگ ببازد که اين به برکت شهدا و اين کنگره است.
حجت الاسلام نکونام ادامه داد: آمده ايم تا راه براي هميشه بر بيگانگان بسته شود و هيچ گاه بيگانه به اين ملت و فرهنگ طمع نکند همه دولتمردان و مسئولين بر سر سفره شهدا بنشينند و راه را بر بيگانه ببندند.

وي در پايان خاطر نشان کرد: يادواره برگزار کرديم تا زمينه ظهور و برافراشته شدن پرچم عدل اسلامي تا مفهوم واقعي انتظار تحقق پيدا کند.

انتهاي پيام 1026ج /۵۳۰م


کد مطلب: 24862

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/interview/24862/استحکام-پايه-هاي-اسلام-دستاوردهاي-مهم-کنگره-ملي-شهدا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir