کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گزارش تصويري؛

همايش شيرخوارگان حسيني در اردل برگزار شد

30 تير 1402 ساعت 16:57

همايش بزرگ شيرخوارگان حسيني به مناسبت پاسداشت شهيد شش ماهه کربلا حضرت علي اصغر(ع) همزمان با سراسر کشور در اولين جمعه ماه محرم و با حضور جمع کثيري از مادران و نوزادان شيرخوار در حسينيه شهدا شهر اردل برگزار شد.


به گزارش جهانبين نيوز مراسم شيرخوارگان حسيني همزمان با سراسر کشور در اولين جمعه ماه محرم الحرام با اجتماع عظيم مادران و شيرخوارگان حسيني در حسينيه شهداء شهر اردل برگزار شد.

در اين همايش که صبح امروز با حضور  هزاران نفر از مادران و کودکان شيرخوار  در حسينيه شهداء شهر اردل برگزار شد ، شرکت کنندگان به ياد حضرت علي اصغر (ع) لباس هاي سفيد و سبز بر تن کودکان و نوزادان خود کرده و در سوگ شهادت امام حسين (ع) و يارانشان گريستند.

دراين مراسم مداحان اهل بيت (ع) حجت الاسلام يوسفي و سجاد صالحي به مرثيه خواني و بيان اشعاري در سوگ شهادت امام حسين (ع) و يارانشان و به خصوص شهادت حضرت علي اصغر (ع) پرداختند  و مادران متدين با ريختن اشک ماتم و گرفتن فرزندان بر روي دستهاي خود عشق و ارادت خود را در پابندي به خاندان اهل بيت(ع) به نمايش گذاشتند و به نداي سالار شهيدان لبيک گفتند.

حضرت علي اصغر (ع) طفل شيرخوار حضرت امام حسين (ع) است که بر اساس گفته هاي تاريخ در صحراي کربلا با لب تشنه و بر روي دستان پدر بزرگوارشان امام حسين (ع) به شهادت رسيدند.

انتهاي پيام/570ه


کد مطلب: 54629

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/gallery/54629/1/همايش-شيرخوارگان-حسيني-اردل-برگزار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir