۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰
کد مطلب : ۵۷۳۴۰
جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری:

کارگران در تولیدات داخلی نقش بسزایی دارند

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) گفت: کارگران در بخش اقتصادی و همچنین تولیدات داخلی نقش بسزایی دارند.
کارگران در تولیدات داخلی نقش بسزایی دارند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، سردار علی افضلی جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم علیه‌السلام امروز دوشنبه در مراسم گرامیداشت روز کارگر ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر و هفته بسیج کارگری، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه کارگری ، گفت: فعالان عرصه کار و تلاش، مجاهدان خط اول مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان انقلاب اسلامی هستند.

سردار افضلی ، نقش کارگران و کارفرمایان در پیروزی انقلاب اسلامی، و هشت سال دفاع  مقدس را یادآوری کرد و افزود: امروز هم در مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان، کارگران و کارفرمایان و فعالان بخش اقتصادی و تولیدی سهم بسزایی دارند.

گفتنی است؛ مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از 27 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگری در این سازمان پیش‌بینی‌شده است.

سلمان گنجی افزود: به همین مناسبت امروز گردهمایی تبیینی با حضور سردار علی افضلی جانشین محترم سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم علیه‌السلام در شهرک صنعتی شهرکرد برگزار و هم‌زمان از تابلو تمثال شهید شاخص جامعه کارگری کشور رونمایی و مزار شهید گمنام مدفون در این شهرک گلباران شد.

گفتنی است؛ 9 اردیبهشت به مناسبت سالروز تشییع و تدفین نمادین سردار شهید عبدالحسین برونسی، روز بسیج کارگری نام‌گذاری شده است.



انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۸:۳۴:۰۰

29 Apr 2024