۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵
کد مطلب : ۲۷۵۶۹
کلار گزارش مي دهد:

ويژگي هاي يک نماينده اصلح از ديدگاه مردم بروجن

کرسي مجلس کرسي کارهاي شخصي نيست بلکه کرسي پيشرفت و اعتلاي نظام و اهميت دادن به آراي تک تک مردم است.
ويژگي هاي يک نماينده اصلح از ديدگاه مردم بروجن
به گزارش جهانبین نیوز، پايگاه خبري تحليلي کلار در آستانه برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري نظرات جمعي از مردم بروجن در خصوص ويژگي هاي يک نماينده اصلح را جويا شد که در ادامه مي خوانيد:

مهدي طهماسبي گفت: نماينده اصلح داراي شاخصه هايي همچون ولايتمداري، تقوا، شجاعت، صداقت، تجربه و کارآمدي است که با بهره گيري از خرد جمعي به پيشبرد اهداف نظام اسلامي کمک مي کند.

مصطفي آذريان افزود: فرد اصلح يعني در همه حال انقلابي عمل کردن و همچنين به فکر مردم بودن البته نه در شعار بلکه در عمل.

محسن نادري ديگر شهروند بروجني هم تقوا و اخلاق سياسي را دو مولفه مهم انتخاب نمايندگان اصلح عنوان کرد و گفت: نامزدهاي انتخابات مجلس براي پيروزي خود نبايد دست به تخريب رقباي خود بزنند و با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري مرز بندي خودشان را با دشمنان، فتنه ۸۸ و سران فتنه را مشخص نمايند.

محمد امين آقايي افزود: گمشده مجلس امروز ما نمايندگاني با ويژگي هاي مدرس است؛ ساده زيست، آگاه به مشکلات و درد و دل مردم در تمامي زمينه ها، پشتيبان ولايت فقيه و مبارز در برابر دشمنان داخلي و خارجي. اما مهمترين معيار نماينده مجلس مرتب بودن مدرک تحصيلي نامزدها با قانون گذاري است.

عليرضا صمدي يکي ديگر از شهروندان بروجني نيز گفت: به فرمايش مقام معظم رهبري يک نماينده اصلح نبايد چشم و گوشش به دهان آمريکا باشد و حرف هاي آنها را تکرار کند.

اميد براتي هم در اين خصوص با بيان اين که يک نماينده در اولويت نخست بايد ولايت پذيريش اثبات شده باشد، افزود: يک نماينده اصلح بايد با مشکلات مردم آشنا باشد و در کار خود صداقت و اخلاص داشته باشد.

داود قلعه اي ديگر شهروند بروجني هم ولايتمداري، انقلابي و مردمي بودن را از ويژگي هاي يک نماينده اصلح عنوان کرد و گفت: کرسي مجلس کرسي کارهاي شخصي نيست بلکه کرسي پيشرفت و اعتلاي نظام و اهميت دادن به آراي تک تک مردم است.

وي بيان کرد: هر شخصي که مي خواهد در انتخابات نماينده مردم باشد به عنوان خدمت گذار صديق مردم که امام (ره) و مقام معظم رهبري بارها اشاره فرمودند بايد خدمت صادقانه به مردم ارائه دهند.

قلعه اي اضافه کرد: کساني که با ترفند ها و برنامه هاي مختلف قصد دارند جو انتخابات را متشنج کنند مطمئن باشند که مردم آنها را به زباله دان تاريخ خواهند انداخت.

مهدي شيراني ديگر جوان بروجني هم ولايت پذيري را مهمترين مولفه يک نماينده اصلح عنوان کرد و گفت: معتقدبودن به ارزشهاي نظام و انقلاب و همچنين متخصص بودن در تمامي عرصه ها از ديگر شاخصه هاي يک نماينده اصلح است.

محمد نوروزي هم با بيان اين که ايمان و درست کاري و تخصص دو شاخصه اصلي يک نماينده اصلح است، گفت: يک نماينده بايد در راه رضاي خدا تلاش کند و بتواند امور کشور رابه درستي مديريت کند.

وي، زندگي در سطح متوسط مردم و همچنين ولايت مداري و التزام به قانون را از ديگر معيارهاي يک نماينده اصلح عنوان کرد.

محمد رضا رحيميان يکي ديگر از شهروندان بروجني برائت از فتنه ۸۸ و سران فتنه را يکي از ملاک هاي اصلح بودن نمايندگان مجلس دانست و گفت: نماينده مجلس بايد پيرو ولايت فقيه باشد و فرمايشات مقام معظم رهبري را جامه عمل بپوشاند.

مهدي عبداللهي ديگر جوان بروجني با بيان اين که يک نماينده اصلح بايد به نظام و ولايت فقيه معتقد و پايبند باشد، تصريح کرد: آمدن اشخاصي که شعارهاي پوچ و بيهوده مي دهند خطاست؛ آمدن اشخاصي که شخص ديگري جاي آنها صحبت مي کند آن هم صحبت هاي ضد ولايت فقيه بيهوده و پوچ است.

وي اضافه کرد: نماينده بايد شجاع و امانت دار مردم باشد، فهم و درک سياسي داشته باشد و در آخر طرفدار حقوق محرومين باشد.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۴۱:۵۵

11 Feb 2020