به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «
جهانبین نیوز»، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان شهرستان اردل، در آستانه سالروز آزادی خرمشهر و گرامیداشت هفته ازدواج با حضور امام جمعه، فرماندار، مسئولین شهرستان و عموم مردم همایش پیادهروی خانوادگی در شهر دشتک از مقابل مدرسه سلیمانی تا سالن اجتماعات در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی، توسعه ورزشهای همگانی و افزایش مشارکت خانوادگی و جشن وصال برگزار شد.
این همایش و جشن با همکاری شهرداری، پایگاه بسیج شهید حبیبی دشتک و اداره ورزش و جوانان سمن سروش دانایی، شبکه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش برگزار و در پایان به قید قرعه به افراد شرکتکننده جوایز نفیسی از قبیل دوچرخه، اقلام ورزشی، کارت هدیه اهدا شد.
در پایان این همایش با حضور مسئولین شهرستان، امام جمعه، فرماندار، بخشدار بخش مرکزی، فرمانده سپاه، کمیته امداد، رئیس اداره ورزش و جوانان، معاون پشتیبانی آموزش و پرورش، نماینده اداره بهزیستی و اقشار مختلف مردم در فضایی مملو از شادی و نشاط جشن وصال شیرین گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) برگزار و از دستگاههای برتر در حوزه ازدواج و زوجهای الگوساز در شهرستان تجلیل بهعمل آمد.
گروه سرود، خواننده محلی، خواننده پاپ و سخنرانی مسئولان ازجمله برنامههای این جشن بود.
انتهای خبر/1026ج