در نشست شورای اداری چهارمحال و بختیاری، استاندار، نمایندگان مجلس و رئیس سازمان مدیریت استان با هشدار نسبت به عقبماندگی مزمن در ساختار اداری و توزیع نیروی انسانی، خواستار بازنگری در سیاستهای ملی، تخصیص سهمیههای استخدامی ویژه و توجه به معیشت کارکنان دولت شدند.
