۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷
کد مطلب : ۵۳۲۲۱
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کرد:

توسعه عدالت در سراسر کشور در دستور کار دولت سیزدهم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم بر آن است تا با تصمیماتی که اتخاذ می‌کند عدالت را در گستره ایران اسلامی توسعه بدهد و رنج محرومیت را از چهره کشور بزداید.
توسعه عدالت در سراسر کشور در دستور کار دولت سیزدهم
به گزارش جهانبین نیوز؛ سید صولت مرتضوی عصر امروز در بازدید از بیمارستان امام علی (ع)، اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری در بخش‌های مختلف درمان، سرمایه‌گذاری، اشتغال و... مطالباتی داشت که مسئولان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی پیگیر تحقق آن بودند.
 
 وی افزود: تصمیمات خوبی در زمینه تجهیزاتی همچون اختصاص دستگاه‌های MRI و سی‌تی اسکن و هم در حوزه توسعه فیزیکی برای مراکز درمانی و احداث بیمارستان‌های جدید در چهارمحال و بختیاری گرفته شد.
 
 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در هیات امنای تامین اجتماعی تخصیص منابع به استان چهارمحال و بختیاری به تصویب رسید.
 
 مرتضوی عنوان کرد: در حوزه سرمایه‌گذاری و ماده ۵۶ از سوی بانک رفاه کارگران گام‌های بزرگی برای چهارمحال و بختیاری برداشته شده است و سازمان تامین اجتماعی، سازمان بازنشستگی کشوری و شرکت سرمایه‌گذاری کشوری نیز ورود پیدا کرده‌اند و آنچه این سازمان‌ها و شرکت‌ها برای توسعه این استان صورت جلسه کرده‌اند از نظر وزارت کار قطعی و حتمی است.
 
 وی اضافه کرد: با پیگیری‌هایی که صورت می‌گیرد عملیات اجرایی طرح‌ها از همین آغازین روزهای شروع به کار ادارات انجام و به خواسته‌های مردم رسیدگی شود.
 
 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: دولت سیزدهم بر آن است تا با تصمیماتی که اتخاذ می‌کند عدالت را در گستره ایران اسلامی توسعه بدهد و رنج محرومیت را از چهره کشور بزداید.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۲۰:۰۱:۵۵

21 Mar 2023