۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۵۳۱۸۶
مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد:

2000 متر مربع رنگ‌آميزي سرعتگيرها و سرعتكاه‌ها در شهرکرد انجام شد

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد گفت: در راستای آشکارسازی سرعتکاه‌ها و سرعت‌گیرها در اسام نوروز 2 هزارمترمربع رنگ‌آمیزی انجام شد.
2000 متر مربع رنگ‌آميزي سرعتگيرها و سرعتكاه‌ها در شهرکرد انجام شد
به گزارش جهانبین نیوز، پیمان محقق با اشاره به اقدامات نوروزی این واحد اظهارداشت: رنگ‌آميزي سرعتگيرها و سرعتكاه‌ها، رنگ‌آميزي كانل‌هاي عابر پياده و تقاطع‌ها به متراژ 2000 متر مربع انجام شده است.

وی افزود: همچنین اجراي رنگ محوري در مركز خيابان‌ها 35 كيلومتر، رنگ آميزي نيوجرسي‌هاي ترافيكي 2000 عدد، رنگ آميزي پل‌هاي عابر پياده و رنگ آميزي پايه چراغ‌هاي راهنمايي و رانندگي و پايه دوربين‌ها 150 پايه نیز انجام شد.

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد با بیان اینکه 5 دستگاه به مركز كنترل ترافيك متصل شده است، خاطرنشان کرد: ساماندهي پاركينگ‌هاي سطح شهر و نظارت بر 19 پاركينگ، تسطيح پاركينگ‌ها و نصب تابلوهاي هدايت مسير شهري ازجمله اقدامات انجام شده توسط این حوزه بوده است.

محقق ادامه داد: اصلاح تجهيزات ترافيكي معيوب در سطح شهر ازجمله سرعتگيرها و سرعتكاه‌هاي سطح شهر، جمع آوري بولارد و جداكننده‌هاي آسيب ديده و اصلاح تابلوهاي معيوب در سطح شهر، نظارت مستمر بر مراكز معاينه فني 2 مركز، اطلاع رساني محل پاركينگ‌ها و اصلاح زمانبندي چراغ‌هاي سطح شهر به همراه پليس راهور انجام شد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۴۸:۳۱

15 Mar 2023