:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> دشمنی‌های بیرونی انقلاب را با آسیب روبه رو کرده است | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
کد مطلب : ۵۳۱۲۵
امام جمعه شهرکرد:

دشمنی‌های بیرونی انقلاب را با آسیب روبه رو کرده است

امام جمعه شهرکرد گفت: نباید همه مسائل را متوجه دشمن بدانیم، نقض ها و کاستی‌های داخلی هم وجود دارد، اما آنچه بیش از همه انقلاب را با آسیب روبرو کرده است، دشمنی‌های بیرونی است.
دشمنی‌های بیرونی انقلاب را با آسیب روبه رو کرده است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد اظهار داشت: نباید همه مسائل را متوجه دشمن بدانیم، نقض ها و کاستی‌های داخلی هم وجود دارد، اما آنچه بیش از همه انقلاب را با آسیب روبرو کرده است، دشمنی‌های بیرونی است.

وی با اذعان بر اینکه نباید اجازه میدان‌داری به دشمن را داد تصریح کرد: باید خیلی مراقبت کنیم  و با وحدت و یکپارچگی دشمن را ناکام بگذاریم.

نکونام خاطر نشان کرد: علایم مسمومیت در مدارس شیطنت دشمن است و دشمنان چقدر بی‌رحم هستند و حتی به کودکان هم رحم نمی‌کنند.

وی با اذعان بر اینکه باید مراقب بود که میدان به این دشمن داده نشود گفت: البته برخی هم در داخل تلاش دارند با بد عمل کردن و رقابت های جناحی، آب به آسیاب دشمن بریزند و درون را متهم می کنند که باید نسبت به این موارد هوشیار باشیم.

نکونام در بخش دیگر از صحبت‌های خود به خدمات‌رسانی در استان اشاره کرد و گفت:  باید در فعال کردن طرح‌های عمرانی، به تحقق مصوبات سفر رییس‌جمهور توجه بیشتری شود.

وی ادامه داد: باید اعتبارات را با سهولت تخصیص و آزاد کرد تا در اختیار کارها قرار گیرد و پیچیدگی‌ها برطرف و فعالیت در استان مشاهده شود تا مردم آثار تلاش‌ها را ببیند و آرامش در سایه عمل و دیدن عرصه‌های خدمات‌رسانی حاصل می‌شود.

نکونام با اذعان بر اینکه لازم است تلاش‌ها و فعالیت مدیران برای خدمات‌دهی به مردم روز به روز بیشتر شود بیان داشت: مسوولان پرتلاش هستند اما باید تلاش‌ها بیشتر شود و برای سفر رییس‌جمهور، آبادانی بیشتر فراهم شود.

وی به اردوهای راهیان نور نیز اشاره کرد و گفت: حضور در مناطق دفاع مقدس و مشاهده آثار شهدا و رزمندگان تاثیر بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

نکونام به دیگر مناسبت‌های پیش رو اشاره کرد و ادامه داد: ۲۱ اسفند سالروز بزرگداشت نظامی گنجوی بوده که قرار است بیشتر به این شاعر پرداخته و به جوانان درست شناسانده شود.

وی تشریح کرد: بنیاد شهید در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ادای دین به خانواده‌های شهدا تشکیل شده است و در این هفته روز بزرگداشت شهدا را داریم افرادی که به عنوان عالی‌ترین الگوهای جامعه هستنند.

نکونام خاطرنشان کرد: دهه بهداشت و نکوداشت مساجد نیز در پیش است و مساجد نباید مظلوم واقع شوند باید شاداب، زنده و پرطراوت باشند و باید نقش آفرینی خود را داشته باشند .

وی یادآور شد: مسجد نقش تربیتی، انسان سازی و هدایت‌آفرینی دارد همه ارکان مسجد باید در این راستا هم‌افزایی کنند.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱

ساعت:

۱۵:۳۷:۰۱

10 Mar 2023