۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۵۲۹۲۷
رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

ورود سامانه بارشی از سه‌شنبه به چهارمحال و بختیاری

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از روز سه‌شنبه موج ناپایداری وارد چهارمحال و بختیاری می‌شو.
ورود سامانه بارشی از سه‌شنبه به چهارمحال و بختیاری
سعید قطره رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: برای امروز و فردا جوی نسبتا پایدار برای این استان پیش‌بینی می‌شود و طی این مدت آسمان صاف خواهد بود.
 
وی تصریح کرد: از روز سه‌شنبه موج ناپایداری وارد چهارمحال و بختیاری می‌شود و افزایش ابر و وزش باد در مدت فعالیت این سامانه درو از انتظار نیست.
 
قطره یادآور شد: در مدت فعالیت این سامانه احتمال بارش‌های پراکنده تا روز پنجشنبه برای شهرستان کوهرنگ وجود دارد و در روز پنجشنبه اکثر نواحی استان تحت تاثیر آن قرار گرفته و این نواحی شاهد وقوع بارش‌های پراکده هستند.
 
وی بیان داشت: امروز شهرکرد با دمای 16 درجه سانتی‌گراد جزء سردترین‌ شهرهای کشور بود و شهرستان بن با 17 درجه سانتی‌گراد به‌عنوان سردترین ایستگاه استان به ثبت رسید.
 
قطره با اشاره به اینکه از روز جمعه کاهش دمای محسوس در این استان رخ داد و امروز نیز نسبت به روز گذشته دو درجه کاهش دما گزارش شده است، ادامه داد: امروز و فردا نیز شاهد استقرار هوای سرد در سطح استان هستیم و از اواسط هفته با ورود سامانه ناپایدار افزایش نسبی و تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.
 
رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در اسفندماه انتظار بارندگی وجود دارد و ماه پایانی سال از نظر بارندگی نرمال است و هرچه به بهار نزدیک می‌شویم با افزایش نسبی دما، بارش‌ها از برف به باران تبدیل می‌شوند.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۲۵:۵۸

19 Feb 2023