۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴
کد مطلب : ۵۲۳۶۹
تحليلگر مسائل سياسي:

ميدان داري مردم هنر رهبري در مهار فتنه 88 بود

خداداد خدادادي گفت:مقام معظم رهبري با مديريت حکيمانه، تبيين و آشکارسازي ماهيت فتنه با استراتژي مقابله نرم و با بهره گيري از قدرت مردمي نظام انرژي و ظرفيت جامعه را به جريان انداخت و با مديريت مردمي و انقلابي بساط فتنه را جمع کردند.
ميدان داري مردم هنر رهبري در مهار فتنه 88 بود
خداداد خدادادي تحليلگر مسائل سياسي در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به نقش رهبري در خنثي سازي فتنه 88 گفت: فتنه ۸۸ بزرگترين فتنه‌اي بود که در طول عمر انقلاب اسلامي ايران روي داد، در اين فتنه تمام جريانات داخلي و خارجي مخالف نظام با يکديگر همراه شدند تا اين فتنه صورت بگيرد.

خدادادي اظهار کرد:در جريان فتنه ۸۸ نقش بي‌بديل مقام معظم رهبري بر هيچ‌کس پوشيده نيست و در همه حال سخنان و رهنمودهاي ايشان راهنماي مردم بود تا کشور از فتنه عبور کنند.

وي با بيان اينکه ميدان داري مردم هنر رهبري در مهار فتنه 88 بود افزود:مقام معظم رهبري با مديريت حکيمانه، تبيين و آشکارسازي ماهيت فتنه با استراتژي مقابله نرم و با بهره گيري از قدرت مردمي نظام انرژي و ظرفيت جامعه را به جريان انداخت و با مديريت مردمي و انقلابي بساط فتنه را جمع کردند پيام ها، بيانات و تبيين هاي ايشان اثرات شگرفي داشت و ملت ايران را براي آفريدن دين حماسه پرشکوه بدون دعوت و فراخوان رسمي برانگيخت.

خدادادي بيان کرد:بصيرت ملت ايران سبب شد تا مردم پا در رکاب ولايت باشند و هيچگاه پشت رهبري را خالي نکنند و هرچه روشنگري و بصيرت افزايي بيشتر باشد مي توان از تکرار فتنه هايي مانند  88 جلوگيري کرد.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱

ساعت:

۲۰:۳۴:۱۶

29 Dec 2022