کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری در بازدید از مناطق زلزله‌زده کوهرنگ

آموزش و پرورش سریعا مدارس آسیب‌دیده از زلزله را بازسازی کند/لزوم ساخت ساختمان‌ها در مناطق زلزله‌زده، از مصالح مرغوب

18 آذر 1400 ساعت 9:19

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه لازم است ساختمان‌ها با کیفیت و با استفاده از مصالح مرغوب احداث شود گفت: آموزش و پرورش استان سریعا مدارس آسیب‌دیده از زلزله را بازسازی کند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری صبح امروز در بازدید از روستای زلزله‌زده صفاآباد در دهستان دوآب بخش صمصامی اظهار کرد: باید مصالح از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای بازسازی منازل زلزله‌زدگان تامین شود و با توجه به اینکه هوا سرد است این مصالح به سرعت در اختیار مردم قرار گیرد.

وی تاکید کرد: لازم است ساختمان‌ها با کیفیت و با استفاده از مصالح مرغوب احداث شود تا در برابر زلزله‌های احتمالی مقاوم باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هیچ محدودیتی برای تامین مصالح ساختمانی وجود ندارد، ادامه داد: باید اسکان زلزله‌زده‌ها در اولویت باشد و پروانه احداث ساختمان رایگان در اختیار افراد قرار گیرد.

حیدری با بیان اینکه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری سریعا مدارس آسیب‌دیده از زلزله را بازسازی کند، عنوان کرد: برای نبود مدرسه راهنمایی و سرویس انتقال دانش‌آموزان، موارد احصا و مشکلات در این خصوص برطرف شود.

انتهای پیام/1031ج


کد مطلب: 49302

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49302/آموزش-پرورش-سریعا-مدارس-آسیب-دیده-زلزله-بازسازی-کند-لزوم-ساخت-ساختمان-ها-مناطق-زلزله-زده-مصالح-مرغوب

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir