۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
کد مطلب : ۴۸۵۲۹
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان شهرکردی

جعفر کیوانی گفت :به مناسبت فراررسیدن ایام محرم و صفر و با توجه به خانواده های نیازمند شهرکردی با اولویت ورزشکاران نیازمند 50 بسته معیشتی در بین آنان توزیع شد.
توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان شهرکردی
به گزارش جهانبین نیوز؛جعفر کیوانی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان چهار محال و بختیاری از توزیع 50 بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرکردی با اولویت خانواده ورزشکاران نیازمند خبر داد و گفت: خوب است رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه شکل بگیرد و برای اثبات ارادتمان به امام زمان (عج) صحنه‌ها و جلوه‌هایی از جامعه مهدوی را که جامعه‌ای همراه با قسط، عدل، عزت، علم، برادری و همیاری است، به‌وجود آوریم.

وی افزود: اینکه در این شرایط حساس اقتصادی، یک عده از مردم از سرمایه شخصی خود به نیازمندان کمک بکنند، این عمل به عنوان مواسات و ایثار، حتی بالاتر از انفاق قرار دارد و مسلماً اجری بی نهایت هم در انتظار چنین افرادی قرار دارد.

کیوانی عنوان کرد: سپاه همه وظایف محوله خود به خصوص وظایف محوله در طرح شهید قاسم سلیمانی و همچنین طرح کمک مؤمنانه را با جدیت دنبال می‌کند.

وی در پایان اضافه کرد: بسیج از دل مردم و خدمتگزار این مردم است و در عرصه‌های مختلف با همین هدف مقدس فعال بوده و ایفای نقش می کند.

انتهای پیام/1030 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۱۱:۳۰

9 Sep 2021