۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۴۷۴۲۸
کارشناس مسائل سیاسی:

امسال فضای مجازی، پیام‌رسان روز قدس است

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه امسال به دلیل همه‌گیری کرونا راهپیمایی روز قدس برگزار نمی‌شود گفت: فضای مجازی برای پیام‌رسانی این روز آماده است، خصوصا سخنرانی مقام معظم رهبری در این روز و پیام‌هایی که ایشان برای مردم جهان دارند را فعالان این عرصه به گوش جهانیان خواهند رساند.
امسال فضای مجازی، پیام‌رسان روز قدس است
حجت الاسلام داوود احمدپناه کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: اسلام با فطرت و جان ما سر و کار دارد و از معجزات قرآن همین بس که وقتی آن جوان مسیحی انگلیسی قرآن را به زبان انگلیسی مطالعه می‌کند، همان روز نزد یکی از علمای شیعه می‌آید و شیعه ۱۲ امامی می‌شود.

وی با بیان اینکه آخرین جمعه ماه رمضان به این دلیل به‌عنوان روز جهانی قدس نام گرفت که عده‌ای از مسلمانان در قسمتی از دنیا مورد ظلم قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: سالیان سال است که انگلستان عده‌ای از یهودیان تندرو که در جاهای مختلف دنیا زندگی می‌کردند را در بهترین و خوش آب و هواترین نقطه جهان یعنی نزدیک دریای مدیترانه ساکن کرده است.

احمدپناه ادامه داد: این غده سرطانی با حیله و نیرنگ‌های بسیار وارد سرزمین‌های فلسطینیان شدند و انگلیس چندین سال در کنار این رژیم جعلی ماند و هنوز هم از آن‌ها حمایت می‌کند.

این کارشناس مسائل سیاسی انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس از سوی امام خمینی (ره) را یک جرقه و شعله آتش ارزشمندی که وجدان‌ها را بیدار می‌کند دانست و عنوان داشت: همین بیداری وجدان‌ها در سراسر دنیا روزی منجر به آزادی قدس شریف خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه آخرین جمعه ماه رمضان بسیار نزدیک است به عید فطر و هدف امام خمینی (ره) از این انتخاب آن است که که مسلمانان در کنار نماز، روزه، عبادت و جشن عید فطر به فکر مسلمین جهان و مردم مظلوم فلسطین هم باشند، رژیم جعلی اسرائیل هر وقت دلش بخواهد حمله می‌کند و مردم را قتل عام کرده و حتی از نماز خواندن مردم در قدس شریف جلوگیری می‌کند.

احمدپناه ادامه داد: اسلام با فطرت ما عجین است، امام حسین (ع) را فقط شیعیان قبول ندارند و همه مردم آزاده جهان این امام بزرگوار را به دلیل ایستادگی در برابر ظلم و ستم قبول دارند، بنابراین وقتی اسلام و قرآن در خطر است انسان باید جانش را فدا کند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه پیام روز جهانی قدس برای استکبار جهانی روشن است یادآور شد: زمانی که کرونا و این شرایط ویژه نبود راهپیمایی روز قدس استکبار جهانی را به لرزه می‌انداخت تاکید کرد: شرکت گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس خود نوعی رفراندوم است که نفرت مردم از اسرائیل را به گوش جهانیان می‌رساند.

وی با اشاره به اینکه امسال به دلیل همه‌گیری کرونا راهپیمایی روز قدس برگزار نمی‌شود ادامه داد: فضای مجازی برای پیام‌رسانی این روز آماده است، خصوصا سخنرانی مقام معظم رهبری در این روز و پیام‌هایی که ایشان برای مردم جهان دارند را فعالان این عرصه به گوش جهانیان خواهند رساند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۵۹:۱۵

6 May 2021