:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> استفاده از تجارب مثبت و منفی دیگران، راهی برای طی مسیر مستقیم در زندگی | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲
کد مطلب : ۴۷۲۰۹
در گفت‌وگو با جهانبین نیوز مطرح شد:

استفاده از تجارب مثبت و منفی دیگران، راهی برای طی مسیر مستقیم در زندگی

یک روانشناس گفت: سکوهای پرتاب برای فرد به‌ویژه جوانان می‌تواند شامل تجارب مثبت و منفی اطرافیان، استفاده از کتاب‌هایی که ایجاد انگیزه می‌کند، داشتن مشاوران روانشناسی مناسب و استفاده از اساتیدی که در رشته خاصی که فرد قصد ورود به آن را دارد تجربه علمی و عملی دارد، باشند.
استفاده از تجارب مثبت و منفی دیگران، راهی برای طی مسیر مستقیم در زندگی
دکتر اصغری روانشناس در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: سکوی پرتاب موقعیت‌هایی است که می‌تواند ایجاد انگیزه کند و یا فرصت‌هایی را بسازد.

وی افزود: این پل‌ها یا فرصت‌ها می‌توانند زمینه‌ای باشند برای افراد چه جوان و چه دیگر سنین تا بتوانند به سمت اهدافشان گام بردارند.

این روانشناس ادامه داد: سکوهای پرتاب برای فرد به‌ویژه جوانان می‌تواند شامل تجارب مثبت و منفی اطرافیان، استفاده از کتاب‌هایی که ایجاد انگیزه می‌کند، داشتن مشاوران روانشناسی مناسب و استفاده از اساتیدی که در رشته خاصی که فرد قصد ورود به آن را دارد تجربه علمی و عملی دارد، باشند.

اصغری عنوان کرد: حال مواردی که فرد برای موفقیت نباید به سمت آن‌ها برود چراکه ممکن است به‌جای سکوی پرتاب به‌نوعی سکوی انهدام برنامه‌های وی باشد، شامل کمک نگرفتن از فردی است که هیچ دانش یا تجربه‌ای از مسئله موردنظر ندارد، استفاده نکردن از منابع اطلاعاتی اشتباه که پایه و مرجع دقیق علمی ندارد مثل مطالبی که در فضای مجازی مطرح می‌شود و درنهایت مشورت با دوستانی که اطلاعاتی از موضوع خاص مدنظر ندارند.

وی خاطرنشان کرد: فردی که قرار است با آن‌ها مشورت کنیم باید باتجربه‌تر از ما باشند تا بتوانند نکات ضروری را در مسیر تحقق اهداف و آرزوهایمان به ما ارائه کنند.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۵۰:۰۰

17 Apr 2021