:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> عمل انقلابی و جهادی، لازمه اثرگذاری شعار سال است | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۴۷۲۰۱
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع):

عمل انقلابی و جهادی، لازمه اثرگذاری شعار سال است

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر گفت: شعار سال نباید لقلقه زبان باشد، بلکه باید جامه عمل بپوشد و تحقق پیدا کند تا در زندگی مردم و مسیر پیشرفت کشور اثرگذار باشد.
عمل انقلابی و جهادی، لازمه اثرگذاری شعار سال است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین سید امان الله حسینی صدر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم (ع)
در جمع کارکنان نمایندگی ولی فقیه اظهار کرد: ماه مبارک رمضان، ماهِ عبودیت، بندگی و تضرع به درگاه الهی است.

وی افزود: آغاز و پایان سال جدید به ولادت با سعادت امام زمان (عج) مزین است و امیدواریم به برکت وجود این امام عزیز، برکات و فضایل الهی بر ملت ما نازل شود.

حسینی صدر در ادامه با بیان یک  نکته اخلاقی و تأکید بر رعایت تقوای الهی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم ضمن اینکه ظاهرمان نیکوست، باطن نیکویی هم داشته باشیم.

وی، با ابلاغ سلامِ نماینده ولی فقیه در سپاه به آحاد کارکنان و خانواده های آنان، از زحمات و تلاش برای انجام مأموریت های ابلاغی به نحو احسن تشکر کرد و خواستار ادامه این کوشش و همت در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه با اشاره به مسئله انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری در خردادماه گفت: مشکلات موجود در کشور با مشارکت پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق های رأی و انتخاب دولت انقلابی، جهادی و پای کار و تلاش برای تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» نامگذاری شده، رفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه، عمل انقلابی و جهادی لازمه ی اثرگذاری شعار سال است،  تأکید کرد: شعار سال نباید لقلقه زبان باشد، بلکه باید جامه عمل بپوشد و تحقق پیدا کند تا در زندگی مردم و مسیر پیشرفت کشور اثرگذار باشد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۳۶:۱۲

13 Apr 2021