۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱
کد مطلب : ۴۶۸۳۴
با همکاري سپاه و کميته امداد شهرستان لرگان/

84 واحد مسکوني تا پايان سال به مددجويان کمیته امداد تحويل داده مي‌شود

مسئول بسيج سازندگي سپاه ناحيه شهرستان لردگان با اشاره به فرآيند احداث مسکن براي مددجويان کميته امداد گفت: تا پايان سال 84 واحد مسکوني احداث به و مددجويان اين سازمان واگذار خواهد شد.
84 واحد مسکوني تا پايان سال به مددجويان کمیته امداد تحويل داده مي‌شود
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز ؛ سرهنگ پاسدار صالح عباسي مسئول بسيج سازندگي سپاه ناحيه شهرستان لردگان با اعلام خبر افتتاح 84 واحد مسکونی مددجویان در شهرستان لردگان تا پایان سال گفت: با توجه به اينکه يکي از رسالت هاي مهم بسيج سازندگي در مسير توانمند سازي خانواده ها، کمک به ساخت و تامين مسکن و همکاري با ادارات متولي و خدمت رسان و خيرين مسکن ساز مي باشد؛ لذا سپاه ناحيه لردگان ضمن عمل به تعهدات سنوات گذشته، تعداد 133 واحد مسکن مددجويي نيز در حال ساخت دارد که تعداد 84 واحد آن تا پايان سال تکميل و به بهره برداري مي رسيد و مابقي نيز تا سه ماهه اول سال 1400 آماده تحويل به خانواده مدد جويان کميته امداد مي شود . 
 
سرهنگ عباسي افزود: هم اکنون با حضور گروه هاي جهادي سپاه ناحيه لردگان، گروه جهادي شهداي ده صحرا و گروه جهادي فلارد اقدام به آجر کاري ساختمان هاي مسکن مددجويان در روستاي چهارده فلارد  مي باشيم .

به گفته وي، کرد از سال ۱۳۹۸ تاکنون کار احداث ۱۳۳ خانه ي مددجويي در سطح شهرستان لردگان آغاز شد که پيش بيني مي شود در سال آينده افتتاح شوند.

انتهای پیام/630 ل

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹

ساعت:

۰۹:۲۰:۰۱

28 Feb 2021