۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۴۶۴۱۷
صبح امروز صورت گرفت

اجرای طرح پاکسازی و ارتقاء امنیت در منطقه آلوده شهرکرد

صبح امروز طرح پاکسازی و اتقاء امنیت در منطقه آلوده شهرکرد از سوی نیروی انتظامی شهرکرد اجرا شد.
اجرای  طرح پاکسازی و ارتقاء امنیت در منطقه آلوده شهرکرد
سردار منوچهر امان‌اللهی فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در حاشیه  طرح پاکسازی و ارتقاء امنیت در منطقه آلوده شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: برخورد با خورده‌فروشان مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده با اجرای طرح‌های ضربتی در دستور کار نیروی انتظامی این استان قرار دارد.
 
وی تاکید کرد: از ابتدای امسال در برخورد با خرده‌فروشان و اجرای این طرح در نقاط آلوده قریب به 900 طرح در سطح استان اجرا شده که عمدتا مربوط به مرکز استان و نقاط آلوده شهرکرد بوده است.
 
امان اللهی از استمرار برخورد با خرده‌فروشان خبر داد و افزود: قطعا برخورد پلیس با افرادی که باعث آلودگی جوانان و نوجوانان و گرفتاری خانواده‌ها هستند با هماهنگی دستگاه‌های مسئول قاطع و جدی خواهد بود.
 
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: تاکنون حدود 2 هزار و 700 نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر را دستگیر کرده‌ایم و با هماهنگی که صورت گرفته است تعطیلی مغازه، منزل، آب و برق و گاز کسانی که خرده‌فروش مواد مخدر هستند قطعی خواهد بود.
 
وی به افرادی که دراین مسیر وارد شده‌اند توصیه کرد به عواقب و تبعات رفتار خسارت‌بار خود در حوزه فروش مواد مخدر توجه داشته باشند و از این مسیر خارج شوند چراکه قطع به یقین دستگیر خواهند شد.
 
امان اللهی در انتها گفت: مردم بدانند نیروی انتظامی در خدمت مردم خواهد بود و مردم اطلاعات و اخبار در حوزه فروش موادمخدر را در اختیار نیروهای ما قرار دهند تا برخورد مناسبی با متخلفان صورت گیرد.
 
 انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹

ساعت:

۰۹:۴۶:۰۲

13 Jan 2021