راهپیمایی جمعههای خشم و نصر هم زمان با سراسر استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»،امروز جمعه ۲۸ شهریور ماه بعد از اقامه نماز دشمن شکن جمعه
راهپیمایی جمعههای خشم و نصر هم زمان با سراسر استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.
مسير راهپیمایی از مصلای بزرگ حضرت امام خمینی رحمةالله علیه به سمت چهارراه بوعلی سینا بود.