۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
کد مطلب : ۵۲۷۸۳
همزمان با شهادت حضرت زينب(س)؛

يادواره شهداي فرهنگي شهرستان اردل برگزار شد

همزمان با شهادت حضرت زينب (سلام الله عليها)، يادواره شهداي فرهنگي شهرستان اردل با حضور با حضورسردار عظيم ابراهيم پور مسئول ستاد قرارگاه پيشرفت و آباداني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و جمع کثيري از دانش آموزان و مسئولين ادارات شهرستان برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز؛ همزمان با شهادت حضرت زينب (سلام الله عليها)، يادواره شهداي فرهنگي شهرستان اردل با حضور با حضورسردار عظيم ابراهيم پور مسئول ستاد قرارگاه پيشرفت و آباداني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و جمع کثيري از دانش آموزان، مسئولين ادارات و بسيجيان شهرستان اردل برگزار شد.

سردار عظيم ابراهيم پور از يادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس در اين يادواره ياد و خاطره شهداي دوران دفاع مقدس و حماسه ها و ايثارهاي دوران دفاع مقدس را گراميداشت و  گفت:انتقال زندگينامه و وصاياي شهدا که با معرفت و عرفان عجين، و ترسيم کننده درس چراغ راه زندگي است رسالتي بسيار بزرگ است.

عظيم پور افزود: عملي کردن سيره شهدا انقلاب را بيمه کرده است و راه دستيابي آرمانها و اهداف امام راحل و رهبر انقلاب اسلامي را تسهيل و تضمين کرده است.

در پايان برنامه از خانواده هاي معظم شهداي گرانقدر دوران دفاع مقدس، به پاس تمامي زحمات اين خانواده ها و ايثار و از خود گذشتگي آنها، تقدير و تشکر شد.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۰۱:۳۹:۰۶

2 Jun 2023