۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
کد مطلب : ۴۸۵۷۲
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مسئله اشتغال، معیشت و اقتصاد مردم باید حل شود

حجت الاسلام محمد علی نکونام گفت: مردم شهر جونقان از متدين، دلداده و شيفته اسلام و اهل انقلاب ، جهاد در راه انقلاب هستند، مسئله‌ي اشتغال ، اقتصاد و معيشت اين مردم فراهم شود.
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمين محمدعلي نکونام امام‌جمعه شهرکرد در سفر به شهر جونقان و حضور در مسجد صاحب زمان (عج) از مکتب عاشورا براي مردم سخن گفتند.
 
وي ضمن ابراز خرسندی از اینکه در بین مردم شهر جونقان قرار گرفته است تصریح کرد:  مردم شهر جونقان از متدين و دلداده و شيفته اسلام هستند، اهل انقلاب و جهاد در راه انقلاب هستند، رزمندگان خوبي که هميشه بودند و الان دلدادگي خوبي که در اين مقطع وجود دارد و بايد اين مردم خوب مورد استقبال مسئولين شهرستان و استان قرار بگيرند، مسئله‌ي اشتغال ، اقتصاد و معيشت اين مردم فراهم بشود، الحمدالله اين موارد در اين دولت که دولت خدمت اسم خودش را نهاده مي‌خواهد براي مردم کار کند و واقعاً مي‌خواهند کار کنند.
 
وي اظهار داشت: در مکتب عاشورا همه سينه مي‌زنيد، در مکتب عاشورا رشد کرديد و رشد مي‌کنيد، عشق تون اين است که محرم برسد مشکي بپوشيد و خيمه برپا کنيد، چون راه اباعبدالله را سبک زندگي خود انتخاب کرده‌ايد.
 
وي بيان داشت: قطعاً نظام اسلامي از عاشورا نشأت‌گرفته، شهداي ما در جنگ ۸ ساله به عشق امام حسين به جنگ رفتند. منافقين کوردل و بزدل به جان کسبه و جوانان ما افتادند و مردم هم به عشق اباعبدالله در مقابل آن‌ها ايستادند و همه اين‌ها از مکتب عاشورا هستند. هيچ‌چيزي نمي‌تواند بين شما و مکتب امام حسين جدايي بيندازد. اين ثروت هست که مردم جونقان و استان و کشور ايران دارند.
 
وي گفت: امروز هيچ جاي دنيا را سراغ نداريد که اسلام ناب را معرفي کند، مشکلات و نارسايي کار به جمهوري اسلامي ندارد کار به آدم بد دارد، جمهوري اسلامي اين پرچم را در جهان برافراشته کرده و مقاومت را به مردم جهان نشان داده، مقاومت در سوريه، عراق و ديگر جاهاي جهان به برکت پرچم جمهوري اسلامي و امام حسين هست.
 
وي افزود: امام حسين (ع) زنده است و هميشه کربلا و هميشه عاشورا هست و اين پرچم را جمهوري اسلامي بالا نگه‌داشته است. شهدا و رزمندگان و همکاري شما گواه همين است. فضاي مجازي و استکبار و سم‌پاشي مستکبران بر شما اثر نکرده است.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمين محمدعلي نکونام در پايان گفت: توفيقي بود که در خدمت شما عزيزان بوديم و کلنگي که زده شد براي نيازمندان شهر و زميني را که اهدا کرده بوديد بازديدي داشتم و اين از عظمت و بزرگي شما مردم عزيز است و واقعاً براي من سفر ارزشمندي بود.
 
جونقان يکي از شهرهاي استان چهارمحال و بختياري است که در سمت جنوب غربي شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختياري قرار گرفته است. اين شهر حدود 42 کيلومتر با شهرکرد فاصله دارد. جونقان از توابع شهر فارسان است و در شرقي ترين بخش ميزدج قرار گرفته است.

انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۵۱:۱۹

15 Sep 2021