کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ویدئو/

ظرفیت نخبگانی باید در افزایش بهره وری باید به کار گرفته شود

24 شهريور 1399 ساعت 13:13

برای داشتن جامعه‌ای رو به توسعه، ضمن استفاده از ظرفیت علمی و نخبگانی، شکل‌گیری تعاملی قوی، تعریف‌شده و نظام‌مند بین سه حوزه حاکمیت، بخش‌خصوصی و بخش مدنی یک ضرورت است.


سید یوسف میراحمدی عضو جامع نخبگان سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) و مرکز رشد واحدهای فناور پارک علمی فناوری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: اختراعاتی را که انجام داده‌ام در زمینه‌های برق و الکترونیک است که60  دستگاه در این زمینه طراحی کرده‌ام و 20 اختراع من ثبت شده است، که در زمینه های پزشکی، برق، الکترونیک،الکترومکانیک،مکانیک و کامپیوتر است.

وی تصریح کرد: تخصص فعلی بنده طراحی و تولید تجهیزات پزشکی، بیمارستانی و آزمایشگاهی است.

لازم به ذکر است ؛ کمک داروی کاملاً گیاهی درمان کرونا، پماد گرفتگی عضلات و تسکین در مفاصل کاملاً گیاهی، آتل رگ‌گیری کودکان آنتی باکتریال با کیفیت بالا، شیلد جلو پوشش و کامل پوشش، دستگاه تست و تعمیر ترمز هیدرولیکی خودرو، دستگاه تست برق و سنسور خودرو ولتاژ 6 تا 24 ولت، دستگاه تست خط ADSL، دستگاه تست آفتامات دینام خودروهای سبک و سنگین ، دستگاه تست و تعمیر استپر موتور، دستگاه تواولینگ تصویربرداری، دستگاه کربن کابلی، ترمزالکترونیکی، دستگاه ضدعفونی کامل فردی، دستگاه ضدعفونی دست و کفش (در محل های ورودی)، دستگاه ضد عفونی کامل خودرو، دستگاه میکسر و پر کن محلول ضدّ عفونی و ... از جمله اختراعات این مخترع چهارمحالی است .


کد مطلب: 45499

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/video/45499/ظرفیت-نخبگانی-باید-افزایش-بهره-وری-کار-گرفته-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir