۱
plusresetminus
سردار سلیمانی به اولویت های بسیج اشاره کرد و گفت: تعمیق فرهنگ مقاومت و هم افزایی با سپاه، نهادهای انقلابی، دستگاه های دولتی، کشوری و لشگری وهمچنین خدمات اجتماعی و کمک به رونق تولید هم در اولویت های سازمن بسیج قرار دارد.
فایل ویدئو
به گزارش جهانبین نیوز، «سردار غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین؛  با اشاره به اولیت های بسیج اظهار داشت: همانطوری که مقام معظم رهبری در حکم شان مرقوم فرمودند، برنامه های "اعتلای بسیج" از اولویت های سازمان بسیج است.

وی تصریح کرد: حضور سازمان یافته نوجوانان و جوانان و همچنین حضور سازمان یافته مردمی در صحنه های انقلاب و در صحنه هایی که انقلاب به آن نیاز دارد نیز از اولیت های دیگر بسیج است.

ریئس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه به دیگر اولویت های بسیج اشاره کرد و گفت: تعمیق فرهنگ مقاومت و هم افزایی با سپاه، نهادهای انقلابی، دستگاه های دولتی، کشوری و لشگری وهمچنین خدمات اجتماعی و کمک به رونق تولید هم در اولویت های سازمن بسیج قرار دارد.

سردار سلیمانی تقویت اقشار بسیج و هم افزایی بین آن را از اولویت های بسیج برشمرد و گفت: به هر شکل برنامه های بسیج متعدد است و بسیج باید به تقویت پایگاه های مقاومت محلی نیز بپردازد.

وی در پایان گفت: فقط این موارد جزو اولویت های بسیج نیستند و باید یک فهرست بلند بالا در اختیار داشت تا برنامه های بسیج را به طور مفصل مطرح کرد.

انتهای پیام/1028[
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۴:۳۶

26 Dec 2019