۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۱۸۶۵۱

يادواره شهداي دانش آموز شهرستان فارسان برگزار شد

در چهارمين روز از دهه اول محرم الحرام و همزمان با هفته بسيج دانش آموز يادواره شهداي دانش آموز شهرستان فارسان در مدرسه نمونه بحرالعلوم اين شهرستان برگزار شد.
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در چهارمين روز از دهه اول محرم الحرام و همزمان با هفته بسيج دانش آموزي يادواره شهداي دانش آموز شهرستان فارسان در مدرسه نمونه بحرالعلوم اين شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمين سيد محمدرضا علوي مسئول نمايندگي ولي فقيه شهرستان فارسان در اين مراسم با گراميداشت سالگرد شهادت دانش آموز شهيد حسين فهميده گفت: الگوي نوجوانان حضرت قاسم ابن الحسن است و در عصر حاضر اين شهيد ۱۳ ساله بزرگوار الگوي نوجوانان ماست.

علوي در ادامه افزود: ما با انجام کارهايي مي­ توانيم عملکرد دشمن را کم رنگ و بلکه خنثي کنيم از جمله آنها نماز اول وقت خواندن است، همچنين شرکت در مراسمات مذهبي و علي الخصوص عزاداري هاي سرور و سالار شهيدان ابا عبدالله الحسين است، از ديگر عوامل، توجه جدي به بحث درس خواندن و پيشرفت علمي است که شايسته است شما سنگربانان علم و دانش در اين مسير همت فراوان کنيد.

وي ادامه داد: دشمن با توجه به وضعيت جوانان و نوجوانان ما ۳۰ سال است که حرف از حمله ميزند ولي جرات حمله به کشور ما را ندارد و لذا تلاشها و فکر خود را در هجوم فرنگي و معنوي در دل نوجوانان و جوانان ما دارد که بايد سخت هوشيار باشيم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۲۱:۲۰:۲۱

24 Apr 2024