۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹
کد مطلب : ۳۴۰۱۳
همزمان با روز هنر انقلاب اسلامي

يادو خاطره شهيدآويني گرامي داشته شد

آئين گراميداشت ياد و خاطره شهيد سيد مرتضي آويني همزمان با روز هنر انقلاب اسلامي با حضور مسئولين استاني و شهرستاني در سالن مهرگان اداره فرهنگ و ارشا اسلامي شهرستان اردل برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، مجتبي بيگي مسئول بسيج هنرمندان چهارمحال و بختياري در اين همايش که با حضور با شکوه مسئولين و هنرمندان بسيجي در سالن مهرگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل برگزار شد ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي هنرمند و شهيد سيد مرتضي آويني گفت:شعار شهيد آويني "هنر در راستاي انقلاب" بود.

بيگي افزود:شهيد اويني الگوي هنرمندان بسيجي است و تمام هدفش ترويج اهداف انقلاب اسلامي بود.

وي با اشاره به اينکه امروزه بيشترين پيام‌هايي که براي انسان توليد مي‌شود در قالب هنر تعبيه مي‌شوند و هنر قابليت اين را دارد که پيام‌ها را بهتر و سريع‌تر به مخاطب عرضه کند، اظهار کرد: نظام سلطه نيز بيشترين مقابله فکري و انديشه‌اي خود را با ابزار هنر در برابر ايران اسلامي به کار گرفته و جنگ نرم محصول بهره‌گيري از هنر و ادب براي ضديت با حق و حقيقت‌گرايي و اسلام‌هراسي و اسلام‌ستيزي است.

مسئول بسيج هنرمندان چهارمحال و بختياري بهترين شيوه براي مقابله جنگ نرم را مجهز شدن به ابزار و سلاح هنر دانست و خاطرنشان کرد: افزون بر اين هنر، امروزه از آلودگي، ابتذال و بي و بند و باري رنج مي‌برد و توجه جدي براي پيرايش اين فضا و سوق دادن آن به سمت پاکي، معنويت و زيبايي واقعي، جزء نيازهاي انساني است.

وي افزود: حضور انساني‌هاي هنرمند متعهد براي بسيج ظرفيت‌ها، قابليت‌ها و توانمندسازي دستگاه‌هاي هنري ادبي نظام و نيز گسترش، سهولت و تسريع در تبادل آثار هنري اثر بخش، مي‌تواند علاوه بر رهاسازي عرصه هنر از ابتذال و بي‌بندوباري، پاکي و طهارت را در اين ساحت به ارمغان آورد.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۸:۳۸

27 Dec 2019