۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
کد مطلب : ۲۸۶۰۵
مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان گفت :

حرکت جهادي مردم شهرستان فارسان در کار مدرسه سازي

مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان گفت : اولين جشنواره خيرين مدرسه ساز شهرستان فارسان آغازگر حرکت جهادي مردم اين شهرستان در کار مدرسه سازي شود.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، اولين جشنواره تجليل از خيّرين مدرسه ساز و مدرسه يار شهرستان فارسان با حضور معاون توسعه و برنامه ريزي استاندار ، معاونين اداره کل اموزش و پرورش استان ، رئيس مجمع خيرين استان و جمعي از مسئولين شهرستان فارسان برگزار شد.
 
در اين مراسم، مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان پس از خير مقدم و خوش آمد گويي به مهمانان ، گزارشي از وضعيت مدارس تخريبي و فرسوده و نوساز خيري ارائه نمود .

 داراب احمدي به بيان مشکلات و مسائل موجود در مدارس شهرستان پرداخت و اظهار داشت : اميدواريم مسائل و مشکلات موجود در مدارس شهرستان با کمک خيرين عزيز حل گردد تا شاهد رشد و شکوفايي بيشتر آينده سازان اين شهرستان باشيم.

احمدي با تقدير و تشکر از حضور نيکوکاران و خيرين بزرگوار در اين جشنواره ابراز اميدواري کرد اولين جشنواره خيرين مدرسه ساز شهرستان فارسان آغازگر حرکت جهادي مردم اين شهرستان در کار مدرسه سازي شود.

در ادامه سيامک سليماني معاون توسعه و برنامه ريزي استاندار گفت : مدرسه سازي يک صدقه جاريه است و داراي آثار و برکات فراواني در جامعه مي باشد که نيکوکاران مدرسه ساز و مدرسه يار با کمک به آموزش و پرورش نقش به سزايي در بسط و گسترش فرهنگ اصيل و آموزش هاي الهي دارند.

در پايان اين مراسم با اهدا لوح از خيرين مدرسه ساز و مدرسه يار تقدير به عمل آمد.
 



انتهای پیام1022ج /590پ

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۱۳:۵۹

29 Mar 2024