۰
plusresetminus
امام جمعه فارسان در نشست ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر گفت: فريضه امر به معروف و نهي از منكر همچون سلاحي كارآمد توطئه هاي دشمنان را نقش برآب مي كند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام حسين جمالي زاده افزود: اگر فريضه امر به معروف و نهي از منكر به صورت صحيح در جامعه اجرا شود مانع نفوذ تهاجم دشمنان و تقويت بينش ديني و سياسي مردم خواهد شد.

وي اظهار كرد: اگر فريضه امر به معروف و نهي از منكر در جامعه پياده نشود، بدي در جامعه رواج و خوبيها محو مي شوند و اين مسئله خطرات بسياري به دنبال دارد.

وي تصريح کرد: اين فريضه از ارکان ديني و ارزشي اسلام محسوب مي شود و راه نجات زندگي اجتماعي از آسيب ها و چالش هاست.

وي افزود: اجراي امر به معروف و نهي از منکر در بين آحاد مردم را بايد با استفاده از توان و ظرفيت هاي فرهنگي و اجتماعي دنبال کرد.

وي با تاکيد بر اينکه دفاع از ارزش هاي اسلامي جامعه مهمترين وظيفه هر فرد است، گفت: دفاع از آرمان هاي مقدس جمهوي اسلامي و ناکامي در رسيدن به اهداف شوم دشمنان با اجراي اين فريضه در جامعه محقق مي شود.

امام جمعه فارسان بر رعايت اخلاق توسط آمران به معروف و ناهيان از منکر، تاکيد کرد و گفت: در اين نهضت مقدس بايد اخلاق را در گفتار و کردار سرلوحه کار قرار دهيم و با رفتار و منش اسلامي آن را مزين کنيم.

وي همچنين برگزاري دورهاي آموزشي را براي امران و ناهيان از منکر موثر عنوان کرد و از مسئولين خواست در اين مورد اقدام نمايند.

انتهای پیام1020ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۷:۲۶:۱۵

29 Mar 2024