۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
کد مطلب : ۳۵۴۷۰
در سالروز شهادت امام صادق (ع)

بام ايران معطر به شميم شهادت شد/تشييع و خاکسپاري دو شهيد گمنام در سفيددشت

همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) پيکر دو شهيد گمنام در شهرستان بروجن تشييع و خاکسپاري شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) و با حضور نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال وبختياري، معاون سياسي امنيتي استاندار و جمعي ديگر از مسئولين استاني و شهرستاني پيکر پاک دو لاله گمنام دوران دفاع مقدس با استقبال بي نظير مردم شهيد پرور شهرستان بروجن در شهر سفيد دشت تشييع و به خاک سپرده شد.

حجت الاسلام محمدعلي نکونام نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد که براي شرکت در مراسم تشييع و خاکسپاري شهداي گمنام به سفيددشت سفر کرده بود بر پيکر مطهر شهداي گمنام اقامه نماز کرد.

مردم شهرستان بروجن امروز در حالي که عطر گلاب و بوي اسپند آسمان شهر سفيد دشت را معطر کرده بود و صداي طبل، سنج و شيپور قلب ها را به تپش مي انداخت پيکر لاله هاي گمنام را از گلزار شهداي شهر سفيددشت به سمت پارک لاله تشييع کردند.

خيابان شهر سفيدشت امروز مملو از جمعيتي بود که براي پاسداشت ياد و خاطره شهدا و آرمان‌هايشان‌ گردهم آمدند و با فرياد "لبيک يا حسين" پيکر شهدا را مشايعت و همراهي کردند.

پيکر مطهر لاله هاي گمنام پس از تشييع با نوحه خواني و سينه زني در ميان غم و اندوه مردم در بوستان لاله شهر سفيد دشت آرام گرفت.

گفتني است دو شهيد گمنامي که در شهر سفيددشت خاکسپاري شدند ۲۵ و ۲۷ ساله در عمليات خيبر جزيره مجنون و عمليات بدر شرق دجله به درجه رفيع شهادت نائل آمده اند.

به گزارش کلار، مراسم وداع با لاله هاي گمنام چهارشنبه شب در حسينيه ثارالله بروجن و امامزاده حليمه و حکيمه خاتون شهرکرد برگزار شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۰:۰۹:۴۸

29 Mar 2024