۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۳۶۵۸۷
فرمانده انتظامي شهرستان فارسان گفت:

نيروي انتظامي مهم‌ترين نهاد و حافظ نظم و امنيت پايدار در جامعه است

به مناسبت هفته ناجا، صبحگاه مشترک نيروهاي نظامي و انتظامي با حضور روساي ادارات، خانواده‌هاي شهدا در نيروي انتظامي شهرستان فارسان برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، صبحگاه مشترک نيروهاي انتظامي شهرستان فارسان،صبح امروز به مناسبت هفته ناجا، در حالي به ميزباني ستاد فرماندهي انتظامي شهرستان فارسان برگزار شد که ، فرماندار،امام‌جمعه ،فرمانده انتظامي شهرستان ، فرمانده سپاه ناحيه فارسان مسئولان،اعضاي شوراي تأمين ،دستگاهاي نظارتي و مديران ادارات در اين مراسم حضور داشتند.

فرمانده انتظامي شهرستان فارسان،سيروس ميرزايي گفت: نيروهاي نظامي و انتظامي سنگربانان جامعه هستند و آنان مايه عزت و سربلندي نظام اسلامي هستند.


وي تصريح کرد: نيروي انتظامي مهم‌ترين نهاد و حافظ نظم و امنيت پايدار در جامعه است و بخش مهمي از امنيت پايداري که امروزه در سطح کشور ايجادشده مرهون فداکاري‌ها و رشادت‌ها و تلاش‌هاي شبانه‌روزي نيروهاي مخلص، متعهد و زحمتکش نيروي انتظامي است.

فرمانده انتظامي فارسان در اين آئين گزارشي از حوزه کاري خود درزمينه کشفيات، سرقت، مقابله با جرائم مطالبي را ايراد نمودند.

در اين مراسم فرماندار و ديگر اعضا شوراي تأمين از نيروهاي نظامي و انتظامي بازديد و سان ديدند و به تمثال شهداي نيروي انتظامي اداي احترام و فاتحه‌اي قرائت نمودند.

در پايان از پرسنل نمونه انتظامي،کادر اداري و سربازان وظيفه،بازاريان تقدير و لوح سپاس و جوايزي به آنان اهدا گرديد.

انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۲۱:۲۰:۲۶

18 Apr 2024