۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۳۶۴۹۷
گزارش تصوری مراسم کلنگ زنی

ساخت مدرسه بااعتباري بالغ‌بر يک ميليارد تومان در شهر جونقان

ساختمان 6 کلاسه با 100 متر زيربنا بااعتباري بالغ‌بر يک ميليارد تومان در سه‌طبقه با حضور مسئولين استاني و شهرستاني در شهر جونقان کلنگ زني شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پيرغار، مردم شريف و متدين شهر جونقان در کارهاي خير عام‌المنفعه همواره پيش‌قدم بوده و هستند. حاج نوروز ترابي مقدم که به فکر تعليم و تربيت نونهالان اين مرزوبوم بوده  و در امر مدرسه‌سازي همت دارد.

اين مراسم که با حضور مديرکل آموزش‌وپرورش،مديرکل توسعه و نوسازي مدارس استان ،مديرعامل بانک مسکن ،فرماندار و مدير آموزش‌وپرورش فارسان ،خير نيک‌انديش "نوروز ترابي مقدم"و جمعي از خيرين و مسئولين شهرستاني  برگزار شد.

داراب احمدي، مدير آموزش‌وپرورش فارسان ضمن عرض خوش‌آمد گويي به حاضران و تشکر از خير محترم افزود: با پيگيري‌هايي که انجام‌شده و با همکاري بيشتر خيرين مدرسه‌ساز در آينده‌ي نزديک کمبود فضاي آموزشي در شهرستان نخواهيم داشت.

در ادامه مديرکل آموزش‌وپرورش استان بابيان و تشريح ضرورت مدرسه‌سازي  و اولويت دادن  به آموزش ابتدايي به خاطر پايه و اساس بودن آن، از خير خيرانديش آقاي نوروز ترابي مقدم به خاطر باز کردن گره  از مشکلات آموزش‌وپرورش و توسعه فضاهاي آموزشي استان  تشکر نمود.

در ادامه  حيدري مديرکل نوسازي استان چهارمحال و بختياري به تشريح ويژگي‌هاي اين پروژه پرداخت و خاطرنشان کرد که اين پروژه به‌زودي شروع به کار و نهايتاً ظرف 18 ماه تحويل داده خواهد شد.

انتهاي پيام1022ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۱:۴۳:۰۱

20 Apr 2024