۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۳۳۷۱۵
گزارش تصويري:

بازاريان برتر شهر اردل تجليل شدند

در مراسمي با حضور فرمانده سپاه، سرپرست تبليغات اسلامي و رئيس بنياد شهيد و امورايثارگران شهرستان اردل 20 نفر از بازاريان نمونه شهر اردل تجليل شدند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام حميد بهرامي سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل در اين همايش که ديشب در مسجد حضرت ابالفضل(ع) شهر اردل برگزار شد گفت: اصناف و بازاريان مؤمن و انقلابي نقش اصلي را در حمايت از توليد داخلي، توزيع عادلانه کالا و خدمات و ترويج فرهنگ استفاده از کالاي ايراني در جامعه بر عهده دارند.

بهرامي با اشاره به اينکه ۱۰ هزار نفر از شهداي کشور از قشر اصناف و بازاريان بوده‌اند، گفت: قشر اصناف و بازاريان همواره در عرصه‌هاي دفاع از انقلاب اسلامي حضور مستمر و فعال داشته و دارند.

وي با بيان اينکه در سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل موضوع حمايت از توليد داخلي را سرلوحه فعاليت‌هاي خود قرار داده‌ايم، گفت: در اين همايش از کاسبان امين و برترين اعضاي بسيج اصناف شهرستان اردل به خصوص کساني که در حمايت از کالاي ايراني نقش آفريني داشته‌اند، تجليل شد.

اين مراسم به همت حوزه مقاومت بسيج کارگري سپاه ناحيه شهرستان اردل برگزار و در پايان با حضور فرمانده سپاه، سرپرست تبليغات اسلامي و رئيس بنياد شهيد و امورايثارگران شهرستان اردلاز ۲۰ نفر از بازاريان نمونه شهر اردل تجليل به عمل آمد.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۰:۱۹

11 Jan 2020