۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹
کد مطلب : ۲۷۳۵۲
در راستاي ارج نهادن به مقام شامخ شهداء؛

مراسم سالگرد شهيد محمد حسين کوهي در اردل برگزار شد +تصاوير

مراسم سي امين سالگرد شهيد گرانقدر محمد حسين کوهي همزمان با سي و هفتمين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي با حضور خانوده معظم شهدا ، رزمندگان و جمعي مسئولين شهرستاني در شهر اردل برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، مراسم سي امين سالگرد شهيد گرانقدر محمدحسين کوهي همزمان با سي و هفتمين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي با حضور خانوده معظم شهدا ، رزمندگان و جمعي مسئولين شهرستاني در منزل اين شهيد بزرگوار برگزار شد.

محمد مراد رئيسي مديرکل بازرسي، مديريت عملکرد و ارزيابي استانداري چهارمحال و بختياري که از دوستان نزديک و همرزمان شهيد محمد حسين کوهي بود، در گفتگو با خبرنگار هفت چشمه از ايمان و پايبندي او به اصول و موازين ديني سخن گفت و ساده زيستي او را در زندگي مثال زدني خواند و اراده و کوشش فراوان او را در سنگر ها توصيف کرد که همين اراده و تلاش در جنگ تحميلي و زندگي بعد از جنگ نهايتا منجر به شهادتش شد.

رئیسی افزود: ياد و خاطره شهداء هرگز فراموش نمي‌شود و مردم ولايتمدار و بصير اردل هميشه قدردان و پاسدار خون شهداء هستند و اين مهم را در حضور گسترده خود در مراسم هاي گراميداشت و سالگردهايي که براي تمامي شهداي منطقه هر ماه گرفته مي شود به اثبات رسانده و نشان دادند که به آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و امام راحل پايبند بوده و در برابر دشمنان نظام اسلامي تن به ذلت نخواهند داد.

مراسم سي امين سالگرد شهادت محمد حسين کوهي با قرائت زيارت عاشورا و ذکر مصيبت مداحان اهل بيت(ع) مجيد اميدي و داريوش ملکي پايان يافت.

شهيد محمد حسين کوهي از شهيدان گلگون کفن شهر اردل در ۲۲بهمن سال ۴۴ متولد و در۲۱بهمن ۶۴ درسن ۲۰ سالگي در عمليات والفجر ۸به شهادت رسيد" "روحش شاد و يادش گرامي باد

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۷:۲۱:۴۵

28 Mar 2024