۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
کد مطلب : ۳۰۷۱۸

گزارش تصويري از همايش بزرگ پياده روي هفته دفاع مقدس در شهرستان کوهرنگ

همزمان با سومين روز از هفته دفاع مقدس و در نخستين آدينه پاييز ٩۵ راهپيمايي بزرگ خانوادگي گراميداشت شهداي دفاع مقدس در شهرستان کوهرنگ برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، همايش پياده روي خانوادگي با هدف گراميداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي، جنگ تحميلي در شهرستان کوهرنگ برگزار شد.
 
مردم کوهرنگ در راهپيمايي خانوادگي دفاع مقدس همزمان با نخستين آدينه پائيز ۹۵ حال و هوايي ديگر داشتند چرا که براي گراميداشت ياد و خاطر شهداي دفاع مقدس در جاده سلامتي، گرد هم آمده اند.
 
سرهنگ کرم نظري سرمازه، فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ در حاشيه اين پياده روي در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر گفت: اين هفته بهترين زمان براي انتقال مفاهيم ارزشي و معنوي به نسل جوان است.
 
سرهنگ نظري بيان داشت: دفاع مقدس يادآور رشادت هاي دليرمردان و شيرزناني است که با لبيک گفتن به پيام ولي زمانشان با دست خالي در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ايستادگي کردند و از هيچ کوششي در بيرون ساختن دشمن از خاک ميهمن اسلامي مان دريغ نورزيدند.
 
وي افزود: امروز بر ماست تا با برگزاري مراسم ويژه معنوي ياد و خاطر آن دليري ها را گرامي داشته و با آرمان هاي شهداي انقلاب اسلامي تجديد ميثاق کنيم.
 
 
انتهاي پيام1022ج /610ک
  • همایش پیاده روی کوهرنگ هفته داع مقدس

    همایش پیاده روی کوهرنگ هفته داع مقدس

  • همایش پیاده روی کوهرنگ

    همایش پیاده روی کوهرنگ

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۷:۴۴:۳۸

20 Apr 2024