:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> شهرستان فارسان / احياء شب بيست و يکم ماه مبارک رمضان | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
کد مطلب : ۳۴۹۷۶
گزارش تصویری

شهرستان فارسان / احياء شب بيست و يکم ماه مبارک رمضان

آيين هاي احياي شب قدر بيست و يکم ماه مبارک رمضان پنج شنبه شب با حضور گسترده مردم شهرستان فارسان برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، همزمان با شب شهادت مولاي متقيان حضرت علي (ع) و يکي از شب هاي نزول قرآن ،مردم شهرستان فارسان شب قدر بيست و يکم ماه مبارک رمضان را تا سحرگاهان جمعه با نواي الغوث الغوث احيا کردند.

مردم شهرستان فارسان در دومين شب از شبهاي ليالي قدر در صفوف به هم پيوسته زير چتر قرآن شب زنده داري کردند.

سخنران آيين احياي شب بيست و يکم گفت:شب قدر بهترين شب در نزد مومنان است و بهترين آرامش بخش براي ورح انسان ها ادعيه و دعا و شب زنده داري معنوي است.

وي با بيان اينکه نتيجه بندگي الهي در محبت به خداوند جلوه گر مي شود يعني حبّ و بغض براي خداوند مي شود افزود: انسان بايد در مقابل نعمت هاي الهي قدردان و شکرگزار باشد و اين شکر گذاري شامل شکرگذاري قلبي ، لساني و ساير اعضاي بدن مي شود.

وي گفت: اُنس با قرآن و توجّه به کلمات نوراني اهل بيت (ع) باعث ميشود که حقّ بندگي را رعايت کنيم و حدود الهي را رعايت کنيم و در زمره بندگان الهي قرار بگيريم.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به شخصيت والاي اميرالمومنين(ع) گفت: زيباييهاي بسياري در زندگي، ايمان و تربيت ايشان قابل شناخت و بررسي است.

مردم شهرستان فارسان در دومين شب از ليالي قدر با انجام فرايض ديني، جلوه هاي يکتاپرستي، وحدت و همبستگي را به نمايش مي گذاشتند و در پايان در رثاي شهادت اميرالمومنين (ع) اشک ماتم ريختند.

انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۳:۱۷:۳۱

19 Apr 2024