۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶
کد مطلب : ۲۵۷۴۰
به مناسب گرامي داشت هفته بسيج

افتتاح طرح کمپوست و پرورش قارچ در روستاي فيل آباد

به مناسب گرامي داشت هفته بسيج و روز خودکفايي و اقتصاد مقاومتي ، طرح کمپوست و پرورش قارچ در روستاي فيل آباد با حضور فرمانده و مسئول نمايندگي ولي فقيه و مسئول بسيج سازندگي ناحيه مقاومت بسيج سپاه فارسان افتتاح گرديد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مسئول بسيج سازندگي ناحيه مقاومت بسيج  سپاه فارسان گفت:  اين طرح با سطح زير کشت حدوداً 200 متر و برداشت 10 تن محصول در سال مورد بهربرداري قرار گرفت.

احمد ترابي افزود : بسيج سازندگي ناحيه فارسان با حمايت و پشتيباني از طرحهاي اقتصاد مقاومتي سعي کرده تا گامي در جهت خودکفايي کشور بردارد در اين طرح مبلغ 200000000 ريال وام اقتصاد مقاومتي اختصاص داده شده است که به صورت مستقيم باعث اشتغال زايي 4 نفر گرديده است.

وي در ادامه تصريح کرد : اقتصاد مقاومتي يعني تکيه بر توان داخلي و يکي از راه هاي مهم در تحقق سياست هاي اقتصاد مقاومتي، تاکيد بر توليد داخل و حمايت از سرمايه گزاران بخش هاي توليدي است.

مسئول بسيج سازندگي ناحيه مقاومت بسيج فارسان اظهار کرد: نقش مردم در زمينه خلق اقتصاد مقاومتي بسيار مهم و محوري است، به گونه اي که اگر بتوان ظرفيت هاي مردمي را در اين راه به کار بست بسياري از مسائل حل خواهد شد.

در پايان اين افتتاح از تجهيزات و محصولات اين کارگاه بازديد به عمل آمد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۵۳:۳۷

17 Jan 2020