۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
کد مطلب : ۳۸۳۵۲
در سومين روز از دهه فجر

نواختن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان سامان + تصاوير

زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در سومین روز از دهه فجر در مدارس شهرستان سامان نواخته شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان سامان نواخته شد، اين مراسم با حضور ارشادي معاونت سوادآموزي استان، امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامي و انتظامي، مسئولان ادارات و نهادها و فرهنگيان و دانش‌آموزان به صورت نمادين در آموزشگاه معارف سامان برگزار شد.

محمد دهقاني رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان  در اين مراسم با تسليت ايام فاطميه و گراميداشت دهه مبارک فجر گفت: ايام الله دهه مبارک فجر هر ساله فرصتي مناسب براي مرور و بازخواني اهداف و دستاوردهاي انقلاب اسلامي ايران است.

محمد دهقاني بيان داشت: ايام دهه فجر سرآغاز مجدد دين مبين اسلام، خاستگاه ارزش‌هاي اسلامي و مقطع رهايي ملت ايران از سلطه بيگانگان و ستم رژيم پهلوي است .

وي با عنوان اينکه ملت ايران در تمامي مقاطع، حامي نظام و انقلاب هستند و بايد خدمات نظام نيز هر چه بيشتر براي نسل جوان تبيين و تشريح شود، تصريح کرد: در اين ايام تمام مدارس شهرستان سامان شاهد شور و شعف برگزاري جشن‌ها و آيين‌هاي پيروزي انقلاب اسلامي است.

دهقاني خاطرنشان کرد: امروز نظام جمهوري اسلامي اميد به آينده را در دل تمام مظلومان و محرومان ستم ديده جهان و منطقه بـه وجود آورده اسـت وما همواره پيرو ولايت و رهبري هستيم و خواهيم ماند.

امام جمعه شهرستان سامان با تبريک ايام دهه مبارک فجر از مسئولين برگزاري اين مراسم تقدير و تشکر نمود و دانش آموزان آموزشگاه معارف سامان را مورد تحسين قرار داد.

معاونت سواد آموزي اداره کل آموزش و پرورش استان ارشادي با تبريک اين ايام به ايرادمطالبي پيرامون توسعه استان وبخصوص شهرستان سامان در رشد سواد و سواد آموزي و پيشرفت تحصيلي و علمي اين شهرستان پرداخت و اذعان داشت: يکي از مولفه هاي بسيارمهم پيشرفت هرجامعه اي سطح سواد و سوادآموزي آن جامعه است.

وي يکي از دستاوردهاي مهم انقلاب اسلامي‌ را درصد سواد در سطح جامعه دانست و تاکيد کرد: با مقايسه با قبل از انقلاب اين رشد بسيار چشمگير بوده که موجب ارتقاء علمي و فرهنگي و سواد آموزي در سطح جامعه شده است.

در پايان مراسم ضمن گراميداشت ياد و خاطره معمار و بنيانگذار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) از دانش آموزان برتر مسابقات فرهنگي هنري با اهداي جوايز توسط مسئولين تجليل شد و با نواختن زنگ انقلاب ميثاق مجدد با آرمان ها و پيروي از منويات مقام معظم رهبري و شهداء بسته شد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۹:۳۲:۰۴

28 Mar 2024