۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۲۰۴۵۷

برگزاري نشست اعضاي کميته اطلاع رساني ستاد دهه فجر در شهرستان فارسان

رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي فارسان در جمع اعضاي کميته اطلاع رساني اظهار کرد: کميته ارتباطات و اطلاع رساني يکي از مهم‌ترين ارکان ۱۶گانه کميته‌هاي تخصصي ستاد دهه فجر مي‌باشد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، نعمت الله فلاح با اشاره به اينکه مسئوليت اين کميته ها با ابلاغ رسمي از طرف ستاد دهه فجر در شهرستان فارسان بر عهده روابط عمومي فرمانداري شهرستان مي‌باشد بيان کرد: در اين راستا جامعه ايران اسلامي نياز اساسي به وحدت و همدلي دارد که رسانه‌ها و خبرنگاران در ايجاد اين مهم نقش پررنگ و ارزنده‌اي ايفا مي‌کنند.

وي تصريح کرد: عشق و ارادت مردم به آرمان‌ها و ارزش‌ها ي انقلاب، امام راحل (ره) ومقام معظم رهبري و شهداي والامقام بايد سرلوحه برنامه ريزي کميته ارتباطات و اطلاع رساني دهه فجردر شهرستان باشد.

فلاح با بيان اينکه ايام الله دهه فجر دريچه و فضاي خوبي با ظرفيت زماني مناسب جهت اطلاع رساني از خدمات نظام جمهوري مي‌باشد افزود: معرفي و انعکاس اخبار مربوط به پيروزي شکوه‌مند انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن دراين ۳۶سال بيانگر تلاش و همت مسئولان و مديران اجرايي براي خدمت صادقانه به مردم است.

وي مهمترين وظيفه اين کميته را تعامل و هماهنگي با مسئولين ستاد و کميته هاي ۱۶ گانه اين مراسمات دانست و افزود:کميته ارتباطات با اطلاع رساني سريع و به موقع به اصحاب رسانه جهت انعکاس اخبار و رويدادها به مردم و همشهريان عزيز بايد حضور فعال و پررنگي را در اين زمينه داشته باشد.

انتهای پیام1020ج / 590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۲۱:۲۵:۵۵

16 Apr 2024