۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۲۳۴۲۷
در شهرستان سامان

برگزاري محفل انس با قرآن با حضور قاري مصري + تصاوير

برگزاري محفل نوراني انس با قرآن با حضور قاري عبدالناصر حرک دعوت شده از کشور مصر
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سامان ما، به همت پايگاه مقاومت بسيج امام جواد(عليه السلام) و موسسه فرهنگي قرآني شميم کوي يار سامان و همزمان با ليالي قدر ، محفل انس با قرآن کريم، باحضور حضور قاري "عبدالناصر حرک" دعوت شده از کشور مصر ، حافظان و تاليان ممتاز کشوري و با حضور پرشور اقشار مختلف مردم روزه دار و دالدادگان حريم مقدس قرآن و عترت (عليهم السلام) شهرستان سامان در حسينيه صاحب الزمان(عليه السلام) شهر سامان برگزار شد.

در اين محفل نواراني که امام جمعه شهرستان سامان و نيز برخي مسئولين اين شهرستان نيز حضور داشتند ، قاري مصري "عبدالناصر حرک"، استاد علي اسماعيلي قاري ممتاز کشور ، محمد سجاد و محمد مهدي مسيبي حافظان کل قرآن کريم ، نهج البلاغه و صحيفه سجاديه آيات وحي را تلاوت کردند.

در اين مراسم روحاني و معنوي که به مناسبت ليالي مبارک قدر و ايام سالروز شهادت اميرالمومنين علي(عليه السلام) برگزار شده بود، تواشيح خواني گروه تواشيح محمد رسول الله(صلي الله عليه وآله و سلم) شهرکرد، از ديگر برنامه هاي محفل انس با قرآن بود.

در پايان اين محفل سراسر نوراني و معنوي سفره ي افطاري گسترانيده شده و عموم مردم مومن و روزه دار، روزه خود را بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء باز کردند.



انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۳۷:۵۵

15 Jan 2020