۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۲۹۹۴۴
در میانکوه اردل میانکوه؛

دانشجویان جهادی، ذخایر واقعی انقلابند + عکس

آیا تلاشگران و دانشجویان جهادگری که در گرمای 45درجه بدون هیچ اجبار و برای رضای خدا قدم در مسیر دستگیری مستضعفین در مناطق محروم می گذارند، ذخایر واقعی انقلابند یا آنان که با حقوق های نجومی شب هنگام به آرامی سر بر بالین می گذارند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، گروه های جهادی و تلاشگر دانشجوی استان چهارمحال و بختیاری با پایان یافتن زمان درس و دانشگاه، فعالیت های عمرانی و فرهنگی در مناطق محروم را آغاز کرده اند و در این راه به خود می بالند.


گروه جهادی دانشجویی ولی عصر (عج) در بخش میانکوه اردل با خدمات عمرانی و سازندگی از ۱۵ مرداد با ولی نعمتان خود همگامند .


این تلاشگران امروز با دستانی کوچک اما فکری بلند و خاطری مصمم در آبادانی روستا نهایت اراده خود را به کار بسته اند تا به مسولانی که فیش های حقوقی نجومی دریافت می کنند، اثبات کنند که هنوز کار برای آبادانی وجود دارد، هنوز هم محرومانی از جامعه هستند که از فقر و بی چیزی، خاطری آرام ندارند و هنوز هم هستند کسانی که راه جهادی را ادامه می دهند.


این ۶۵ نفر عزم خود را جزم کرده اند و در تابستان طاقت فرسای منطقه شلیل (از توابع شهرستان اردل) در روستای شکر آباد به مرمت مسجد، ساخت چند باب حمام، وضوخانه و دستشویی و کتابخانه می پردازند.


در این فعالیت ده روزه جهادیان گروه ولی عصر(عج) ، مردم این روستا شاهد جدول بندی، روکش معابر و کوچه ها و همچنین تمیزسازی روستا خواهند بود.
روستای شکرآباد از توابع بخش میانکوه شهرستان اردل با ۴۲۰نفر جمعیت در ۲۲۰کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.


انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۰:۳۹

28 Jan 2020