:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> بودجه دانشگاه شهرکرد به 100 ميليارد تومان رسيد+تصویر | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
کد مطلب : ۳۴۰۰۱
رئيس دانشگاه شهرکرد:

بودجه دانشگاه شهرکرد به 100 ميليارد تومان رسيد+تصویر

رئيس دانشگاه شهرکرد گفت: با پيگيري هاي انجام شده بودجه امسال دانشگاه به مرز 100 ميليارد تومان رسيد که بودجه قابل توجه اي است.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، هيات رييسه دانشگاه شهرکرد با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد ديدار و فرارسيدن سال جديد را به ايشان تبريك گفتند.

دکترشايان شامحمدي رييس دانشگاه شهرکرد، حجت الاسلام دکترسعيد صفي مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه و جمعي ديگر از هيات رييسه دانشگاه با حجت الاسلام و المسلمين محمد علي نکونام نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد ديدار و فرارسيدن سال جديد را به ايشان تبريک گفتند.



در اين ديدار که در محل دفتر نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري برگزار شد، ابتدا رييس دانشگاه شهرکرد ضمن تبريک فرارسيدن سال نو، گزارشي از عملکرد دانشگاه شهرکرد در سال قبل ارائه داد و گفت: در سال گذشته، با توجه به شعار آن سال و تاکيد مقام معظم رهبري بر اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل، خوشبختانه کارهاي خوبي در دانشگاه انجام شد.



وي افزود: مرکز شتابدهي نوآوري باهدف آموزش کارآفريني به جوانان و دانشجويان، مرکز آپا در زمينه IT و مباحث سايبري و همچنين مرکز محاسبات سريع افتتاح شد که در مبحث اشتغال و کارآفريني مثمر ثمر بودند.


وي در ادامه افزود: يک هکتار کشت گلخانه اي، يک هکتار کشت زعفران و گياهان دارويي براي اولين بار و همچنين حدود ۲۰ هکتار گل محمدي كاشته شد که علاوه بر توليد، اشتغال زايي و افزايش فضاي سبز دانشگاه را در بر داشت.


دکترشايان شامحمدي گفت: در حوزه فعاليت خيرين کلنگ زني خوابگاه دخترانه ۱۵ خرداد، احداث خوابگاه خيري حاج الياس رئيسي با ۵۰۰۰ متر مربع زير بنا و تکميل ساختمان نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه را مي توان نام برد.



رييس دانشگاه شهرکرد گفت: با پيگيري هاي انجام شده بودجه امسال دانشگاه به مرز ۱۰۰ ميليارد تومان رسيد که بودجه قابل توجه اي است.


وي در بخش ديگري از سخنانش عنوان کرد: دانشگاه شهرکرد از لحاظ فرهنگي در سال گذشته ميزبان برگزاري نهمين يادواره شهداي گمنام و اولين يادواره شهداي مدافع حرم بود و برنامه هاي فرهنگي خود را نيز امسال با ميزباني جشنواره قراني با حضور ۲۴ دانشگاه از مناطق۵ و۶ و۱۰کشور با حضور بيش از ۲۰۰ دانشجو در زمينه حفظ و قرائت قران در روزهاي ۲۶ و ۲۷ فروردين ماه آغاز مي کند.


دکترشايان شامحمدي در پايان سخنان خود نتيجه و ثمره تمام فعاليت ها در سال گذشته را صعود۴ پله اي دانشگاه شهرکرد و قرارگرفتن در رتبه ۲۶ دانشگاههاي جامع کشوردانست.


در اين ديدار همچنين نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد ضمن خوش آمد گويي به هيات رييسه دانشگاه شهرکرد و تبريک سال نو و ايام نوراني ماه رجب گفت: انتظاري که اسلام و نظام اسلامي از دانشگاه دارد، اين است که خانواده اي که جوان خود را به اين مجموعه مي سپارد، کاملا احساس کند که جوانش را به محيطي سپرده است که آن محيط، آن فرزند را به گونه اي پرورش مي دهد که اسلام مي خواهد و آن جوان نيز خيالش راحت است که پا در محيطي مي گذارد که اسلام در آن محيط زنده است و مهمترين انتظار از دانشگاه اين است که به سهم خود در جهت زنده نگه داشتن اسلام و نشان دادن سيماي واقعي اسلام در جامعه تلاش کند.

انتهاي پيام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۷:۲۲:۴۹

20 Apr 2024