۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
کد مطلب : ۳۳۲۲۸
گزارش تصويري

مراسم سوگواري شهادت حضرت فاطمه (س) در اردل برگزار شد

همزمان با فرارسيدن ايام فاطميه اول، مراسم عزاداري و سوگواري حضرت زهرا (س) در مسجد حضرت ابالفضل (ع) شهر اردل برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، شب گذشته همزمان با فرارسيدن ايام فاطميه اول، مراسم عزاداري و سوگواري حضرت زهرا (س) در مسجد حضرت ابالفضل (ع) شهر اردل برگزار شد و شرکت کنندگان در اين مراسم سوگواري و عزاداري حضرت فاطمه زهرا (س) پس ازقرائت زيارت حضرت فاطمه زهرا (س) در مصيبت اولين شهيده راه ولايت، به نوحه خواني و سينه زني پرداختند.

در اين مراسم حجت الاسلام مسعودي از اساتيد حوزه علميه قم در سخناني ضمن تسليت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها و فاطميه اول به بيان خصوصيات و فضائل زندگي اين بانوي بزرگ پرداخت و گفت: افرادي که محبت اهل بيت عصمت و طهارت (ع) بويژه حضرت فاطمه زهرا (س) را داشته باشند در صراط مستقيم بوده و از عذاب دور خواهند بود.

وي افزود: حضرت زهرا (س) نمونه زن کامل و الگو در همسرداري، تربيت فرزند، حجاب و دفاع از ولايت بود.

مسعودي در سخناني با اشاره به مظلوميت آن بانوي بزرگوار اسلام و همچنين وفاداري به مقام ولايت، گفت: مقام و منزلت حضرت زهرا (س) به قدري والا است که خشنودي حضرت زهرا (س) موجب خشنودي خداوند و خشم و غضب آن حضرت موجب خشم و غضب خداوند است.

حجت الاسلام مسعودي تصريح کرد: اقامه عزا در ايام فاطميه و برافراشتن پرچم عزا به واقع، زنده نگه داشتن نام حضرت فاطمه زهرا (س) و حفظ سند حقانيت شيعه است.

اين مراسم به همت جوانان هيئت فاطميون شهر اردل برگزار شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۲:۴۲

1 Feb 2020