۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵
کد مطلب : ۱۳۶۶۱

همايش كوهپيمايي به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فارسان

مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج فارسان گفت:جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان به مناسبت هفته سلامت به ارتفاعات کوهستانی این شهرستان صعود کردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پیرغار،مسئول این تیم کوهنوردی افزود: برگزاری این برنامه ها باعث می گردد که سلامت افراد حفظ گرددد و لازم است به منظور ارتقای سلامت و نشاط اجتماعی ، به فعالیت فیزیکی و ورزش، توجه بیشتری شود.

احمد ترابی  در جریان این مراسم،برنامه ریزی برای تغذيه سالم، حفظ و تعادل وزن و كنترل استرس در پيشگيري از بروز بیماری های غیر واگیر اعم از جمله بيماريهاي قلب و عروق، کنترل ديابت و عوارض آن و همچنین برنامه ریزی برای انجام ورزش هاي مناسب، را از جمله فواید کوهنوردی دانست.

وی خاطر نشان کرد: حضور کارکنان دراین صعود با توان و روحیه ای سرشار از انرژی ضمن هماهنگی و همدلی و ایجاد فضایی گرم و صمیمی در جریان این همایش کوهنوردی، سبب تقویت روحیه و اعتماد به نفس همگانی در میان کارکنان شده است.

وی با تأکید بر اینکه تنبلی دشمن سلامتی جسم و روح انسان است، تصریح کرد: زندگی ماشینی وساز وکارهای زندگی عمدتا ما را به سمت کم تحرکی وسکون وا داشته است به همین منظور همه آحاد جامعه تلاش کنند در برنامه‌ریزی زندگی روزانه خود ورزش را داشته باشند.

وی همچنین بی‌تحرکی را باعث بروز بیشتر بیماری‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: آن‌چه کمک می‌کند اجتماع در برابر ناهنجاری‌ها و نارسایی‌ها مقاوم و زمینه‌ساز شود، اقتدار جامعه و سلامت افراد است.
با اشاره به اینکه هدف از برنامه ورزشی حفظ سلامت و آمادگی مدیران و ارتقای توان جسمانی است، افزود: توانمند شدن انسان در گرو سلامت جسمی و روحی است که ورزش برای کسب این مهم نقشی کارساز دارد.
انتهای خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۷:۰۲:۳۶

29 Mar 2024